Update 4
Ik ben deze 2 weken weer druk bezig geweest en heb ook weer wat foto's.
Momenteel ben ik nog steeds bezig met alle draden aan het verlengen en dit is echt een priegel werk.
Hoop dat ik de draden na het weekend af heb en dan kan ik eindelijk beginnen met het plaatsen van de waterkoeling.
Morgen eerst even nog een mod tool setje en een paar ontbrekende
fittingen bestellen anders moet ik weer wachten.
Hoeveel liter fesser zou ik nodig hebben om dit systeem te vullen ?
Aangezien ik geen schroeven wil zien aan de voorkant heb ik het volgende in gedachte.
Schroef het vast met een klein beetje lijm op de kop van de bout.
De bout zit dan verzonken op de filter en de filter zit verzonken op de shroud.
haal de fan er weer af als de lijm is uitgehard en het zit goed vast.
Dit heb ik dus 12x gedaan en het zit als een huis.
Helaas had
Highflow de flow meter display niet op vooraad dus heb ik die online bij
koolance zelf besteld met de
pomp controller en een flowmeter.
Het verzenden tot Nederland ging snel maar die idioten van postnl waren zo langzaam dat het 2 weken duurde totdat ik het in huis had.
Ik had hun een paar keer gebeld omdat elke dag de leverings tijd veranderde en ze zouden geen kosten in rekening brengen ter compensatie.
Helaas kunnen hun heel goed liegen en moest ik aan de deur eventjes 54 euro ophoesten om het in ontvangst te nemen.
Als je zelf je flowmeter wil verlengen om deze hierop aan te sluiten dan kan je helaas niet de gewone 2-pin aansluiting gebruiken.
Ik heb maar gewoon de draad van de flowmeter doorgeknipt en stuk draad ertussen gezet en dit werkt prima.
Eerst had ik in gedachte om 3 fan controllers te gebruiken maar omdat ik nu de pompcontroller heb ga ik er 2 gebruiken en de 3de verkoop ik wel weer
eventjes snel ophanging gemaakt voor de fan controllers,
pomp controller, flow meter display en voor de bay die ik nu over heb
Weet iemand een leuk zwart frontje met usb, koptelefoon en waar ik mijn dvd drive op kan aansluiten ?
Heb al wel een beetje rond gekeken maar bij sommige waren hele slechte revieuws.
Tijd om alles te bevestigen dus de behuizing moet weer op zijn kant.
Die wow collector edition boxxen zijn toch nog ergens goed voor.
De brackets en fan filters heb ik gewoon op de behuizing geplakt met pattex 100% lijm en dat spul is echt goed beter dan de bisson kit vindt ik.
De
fans op het midden paneel zitten wel gewoon vast geschroefd.