• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ccip Royal Flush

Hier de foto's van de wit gespoten heatsink van de SB en de gekleurde pcb van me gpu:D

SB
GroteFoto-U36KKIE8.jpg


We zijn op weg
GroteFoto-NX8UVOJQ.jpg


En klaar, had zeker beter gekunt, maar ik vind het er nog best wel redelijk uitzien:D
GroteFoto-NWJHJJCP.jpg


GroteFoto-K7RMJKIY.jpg


GroteFoto-4XPVOVQ6.jpg
 
dan gok ik een 7600 gt kaartje (aan het soort koeler te zien en aangezien de kaart een dvi en een D-sub aansluiting heeft)
als ik het fout heb vertel het dan even :p (het is in iedergeval dan een 6 of 7 series kaartje)
 
Updateje

Eerste ledjes gesoldeerd, wilde offcource even uitproberen
GroteFoto-NU7KNNUP.jpg


Ledjes bij de hdd's
GroteFoto-PEMJ8S7F.jpg


Ledjes onder het mobo, je ziet het in real life velen malen beter. (foto is op zijn kant geschoten)
GroteFoto-UFZRH44K.jpg


Paintjob van de heatsink van de SB:

Voor
GroteFoto-FA87GEHX.jpg


En na:D
GroteFoto-USQVEDPA.jpg


En in de kast
GroteFoto-SSKGVMJA.jpg


Zo meiden, dat was de update voor deze keer:)
 
Laatst bewerkt:
ik zou je pc niet aanzetten nu :D als de 12v en grnd elkaar raken vindt je psu dat niet zo fijn :p ik kan het weten. koste me een dag om hem weer aan te slingeren nadat ik met een schroevendraaier er tegen aan kwam
 
@peer nee juist beter want nu kan de convectie mooi tussen de finnetjes omhoog stijgen :)

@joren het klopt het zijn de grnd en 12V die elkaar raken, daarentegen heeft hij op de pic ernaa er al een fan op ingeplugd dus zal het wel goed zitten ;)
 
Zo, daar gaan we weer meiden, vandaag weer even leuk zitten solderen:)

Fans dus van ledjes voorzien, 1tje zonder leds en andere met
GroteFoto-FVW7RJKE.jpg


Tsja bij jullie gaat het snel, maar ik heb er een hele tijd over gedaan:p
De 2 fans bij mekaar
GroteFoto-ACNEMTDS.jpg

De linkse lijkt/is feller omdat de 90mm fan daar ook nog in loopt te branden.
T lijkt op de foto wel erger moet ik zeggen.

Hele kast
GroteFoto-NNTEQUXZ.jpg


Nou en dan nu een plaatje van de kast hoe die er voorlopig uiteindelijk uit zal gaan zien
GroteFoto-OW6DIVFG.jpg


Onderste compartiment
GroteFoto-7FBQTUBV.jpg


En als laatste nog een plaatje van de fans
GroteFoto-W6SRMCKK.jpg


Ik vind de kast eigenlijk nu eigenlijk wat TE wit, ik denk dat ik er aan de rant een stukje van ongeveer 2cm zwart op verf.
Wat vinden jullie?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan