• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ccip Royal Flush

nou , allereerst vind ik het al knap dat je de kast zo in elkaar hebt gekregen vooral die HDDbays vind ik innovatief en ja de kleur mag je wel wat verschillen. een paar mooie accenten erop. Misschien wat tribal flames of zoiets en dat is helemaal niet moeilijk om te doen kheb het zelf ook gedaan.


btw je pm nog gecheckt ?

Grtz Fox
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal:) en @ Fox, ik vind het zeker een overweging die koeler, maar ik zit te twijfelen of hij wel past. En over die tribal flames, zeker een goed idee, maar ik denk dat dat de look van de kast wat verpest, hij is nu namelijk heel clean, en zo wil ik hem graag houden, ik denk dat dat met tribals en flames verloren gaat. Maar zeker bedankt voor het meedenken:)

En ik zit nu zelfs te overwegen om het hele zijpaneel zwart te maken, wat denken jullie?
 
nee niet het hele zijpaneel :p. dan verpest je de kleuren. je kast is zo opzich mooi met dat wit maar ik zou er gewoon een paar zwarte accenten opmaken of tussen plaatsen. en btw als de koeler niet past dan stuur je hem gewoon terug:p. Pm me even dan meet ik even de maten.

mvg,
 
ik zag vanochtend een paar plaatjes van vincent, en moet zeggen dat ik de paintjob wel héél erg vet vind!

take a look:

h203d_1000.jpg

h203d_1006.jpg


lijkt me gaaf als dit een beetje nadoet maar dan in het zwart :033: alhoewel grijs ook heeel mooi zou staan, geen licht grijs maar echt diep grijs zeg maar :043:
 
Zoo weer wat fotomateriaal.

Om direct maar met de deur in huis te vallen..... Fotows:

Klaar voor painjob 2:D
2j4c7q0.jpg


Direct maar het eindresultaat
2963bp.jpg


Ook plexiglas binnen gekregen, 8mm, wel dik maar soit was gratis:)
elbax5.jpg


Dus een stuk uitgezaagd, gaatjes in de kopse kant geboord en de ledjes erin
2ufr4v9.jpg


Test
zu0cbs.jpg


Die randjes lichten mooi op vind ik zelf
212x35i.jpg
\

In de kast
2mrgoj4.jpg


Nog een x in de kast
2mxuvt.jpg


Plexi zit nog niet vast, omdat het nog opgepoest moet worden met brasso (koperpoets)

Ik houd jullie op de hoogte, alleen denk ik dat er wel minder updates komen, want mijn vakantie is dus vandaag officieel voorbij:wehe
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat dennis dat allemaal vrij goed doet, voor een homemade kast ziet die er toch zeer mooi uit (enkel de hdd's vind ik op een "domme" manier gemonteerd, miss daar ooit nog eens een rekje voor produceren, dan kan je er veel meer hangen :p)
 
Dank Olivier, maar wat de hdd's betreft, ik zal aan deze pc toch nooit meer dan 2 hdd's hangen, heb nu 1280 gb, meer dan genoeg.
Als ik Op een pc meer opslagruimte wil dan maak ik dat wel in me stacker. (moet ooit een 2e pc worden:p)
 
Dank Olivier, maar wat de hdd's betreft, ik zal aan deze pc toch nooit meer dan 2 hdd's hangen, heb nu 1280 gb, meer dan genoeg.
Als ik Op een pc meer opslagruimte wil dan maak ik dat wel in me stacker. (moet ooit een 2e pc worden:p)

dat was hier ooit ook oorspronkelijk de bedoeling, nu ik ga nog 1 HDD bijhangen in die kast en dat is het dan ook, dan komen er uiteindelijk 4HDD's in de lian li, dus genoeg vrije ruimte voor lanparty's :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan