• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ccip Royal Flush

Er is nog wel kleiner hoor, 3,2mm bijvoorbeeld, maar dat krijg je veel moeilijker om je sleeving heen, 't is wel te doen waarschijnlijk, maar dat kost je gewoon extra moeite en tijd..

Een andere optie is het nemen van 3:1 krimpkous, 6mm bijvoorbeeld, of 4,5mm. Dit is echter wel duurder. Daar staat tegenover dat het sterker krimpt en dus strakker zal aansluiten, met alle positieve effecten van dien.

Persoonlijk heb ik echter al genoeg gesleeved om te kunnen zeggen dat je met goed gebruik geen last zult hebben van schuivende sleeves bij die 4,8mm krimpkous.

Er is nog wel kleiner hoor, 3,2mm bijvoorbeeld, maar dat krijg je veel moeilijker om je sleeving heen, 't is wel te doen waarschijnlijk, maar dat kost je gewoon extra moeite en tijd..

Een andere optie is het nemen van 3:1 krimpkous, 6mm bijvoorbeeld, of 4,5mm. Dit is echter wel duurder. Daar staat tegenover dat het sterker krimpt en dus strakker zal aansluiten, met alle positieve effecten van dien.

Persoonlijk heb ik echter al genoeg gesleeved om te kunnen zeggen dat je met goed gebruik geen last zult hebben van schuivende sleeves bij die 4,8mm krimpkous.

Ja ik heb ook 4.8mm maar ik heb het vanmiddag alleen ff snel geprobeerd:040: Je kent het wel dus moet er nog maar eens goed de tijd voor nemen.

Ik had net niet zoveel te doen meer omdat ik morgen naar londen ga:)

Maargoed ik heb dus ff wat gesleevd:O

Pic's:
GroteFoto-7GPN3CVU.jpg

GroteFoto-86TFWZEU.jpg

GroteFoto-ZYAQLPLD.jpg

Foto's zijn een beetje slecht maar dat komt denk ik door de instellingen van de camera ofseau.

Sorry voor de late reactie Dennis, de krimpous mag 2x zo kort en ipv een fohn
gebruik ik een aansteker die ik goed rondom de krimpkous brand.

Tevens trek de sleeve ook goed strak, hiermee dekt hij tevens het best.

Sorry voor de late reactie Dennis, de krimpous mag 2x zo kort en ipv een fohn
gebruik ik een aansteker die ik goed rondom de krimpkous brand.

Tevens trek de sleeve ook goed strak, hiermee dekt hij tevens het best.

Ik zit nu dus in londen in een internetcafe:icon_fU:
Ik heb deze ook met een aansteker gedaan en werkte inderdaad ook wel goed.:)

Ik gebruik ook gewoon aanstekers... :042:

Nog nooit problemen mee gehad, zeker niet qua smelten van onderdelen in ieder geval. Hoe kun je een connector laten smelten btw, die zit niet aangesloten toch? Verder moet je gewoon zorgen dat je de kabel, tijdens het verhitten, ronddraait, zo wordt alles netjes egaal verhit en trekt de krimpkous mooi strak. :023:

Wat het verkleuren betreft, dit is iets wat inderdaad kan gebeuren bij gekleurd krimpkous (zwarte krimpkous heeft hier geen last van obviously). Echter is dit heel simpel te voorkomen, je moet gewoon zorgen dat je de krimpkous niet in het minst hete gedeelte van je vlam verhit. Of te wel, gebruik het blauwe gedeelte van je vlam, het gedeelte het dichtst bij de aansteker. Hierdoor is het nagenoeg onmogelijk om je krimpkous te verprutsen, m'n blauwe kk is in ieder geval prima te shrinken met de aansteker, zonder verkleuring.

Ik ben inmiddels bezig met het sleeven van de 24pins kabel..zucht:p

hier ff een pic om te laten zien hoever ik ben:
GroteFoto-S4RV3JKV.jpg

Ik heb bij de eerste 5?denk ik niet de kabel uit de connector gehad dus daarom zie je nog een stukje kabel daar, maar bij degene waar ik nu mee bezig ben heb ik de kabel wel uit de connector gehaald omdat ik toch niet tevreden was omdat je de kabel dus nog zag.
Dit heb ik gedaan door 2 kleine spijkertjes onder een slijpapparaat te houden zodat ik die spijkertjes uitdun.
En daarna duw ik gewoon de 2 spijkers in de connector om de weerhaakjes plat te drukken.
Ik maak er bij de volgende update wel ff een foto'tje van, dat ben ik nu vergeten.

nog een paar pics:
GroteFoto-DIBRHS33.jpg

Links is voor en rechts is na:D
GroteFoto-ANWSX3NV.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan