Update
Eindelijk na lange tijd nog eens een update!
Eerst misschien al eens wat foto's laten zien van spulletjes die ondertussen toegekomen zijn... en laten we inneens beginnen met het leukste
!
Mooi verlengd en al... In totaal is de draad nu 1meter lang! En dit komt handig uit, maar dat is voor later deze update.
Verder, nog wat isolatie materiaal binnen gekregen van Eddy, nu is het eigenlijk enkel nog wachten op de kneedgum, en het festijn kan helemaal van start gaan!
Maar goed, vandaag ook de bench al eens inneen gestoken, uiteraard gewoon op water... En het zat me echt niet mee! Ten eerste, de bench is loeizwaar! Ik dacht eigenlijk niet bij het gewicht na toen ik het bouwde, maar ze komt toch rond de 35-40kg met alles erop en eraan...
En ten tweede, een lek.. Er was een
fitting losgekomen aan men rad en daar stond het water van men bureau te druppen...
Maar goed, buiten dat alles, steekt ze in elkaar en is ze op de moment goed aan het lopen
.
Hier even de oplossing voor de fancontroller, wou deze niet mee in het onderste compartiment hebben, dus dan maar gewoon er vanboven mee opgezet.
En hier even de kelder... Eigenlijk heb ik gewoon plaats tekort! Ik had al beter een 3-laagse bench gemaakt... Maar goed het is nu zo! En de grote reden waarom ik de draden van de tec heb laten verlengen is, omdat ik de 24v psu aan mijn bureau ga boren. Dan heb ik in de kelder wat meer ruimte, en kan er zeker en vast moest er ooit een lek zijn, geen water aan dat elektronisch cercuit
.
(even laten zien hoe weinig plaats er is als alles eenmaal op z'n plaats staat.
En hoe het er momenteel uitziet.
(aan de kabel rommel wordt nog iets gedaan hoor, maar ga er nu geen moeite in steken aangezien het gehele spel toch terug uiteen moet voor de tec.)
Voila, dat was het voor deze keer
.