• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Casemode N3rd

reax

New member
Afgelopen dagen druk na gedacht of ik een log bij ga houden of niet over mijn aan komende casemod, Uiteindelijk besloten om dit wel te doen.

Wat gaan we onderhanden nemen.
kast: Cooler Master HAF XB
1146482

Waterkoeling: Alphacool 240mm kit (afbeelding is 360)
alphacool-nexxxos-cool-answer-360-lt-st-set.jpg


onder tussen heb ik de magicool dcp450 res/pump combo erbij aangeschaft. en ook de tubing heb ik al binnnen om te vervangen PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Bloodshed Red.

gisteren een begin gemaakt om mijn windows eruit te slijpen en daarna goed af te werken met de vijl
IMG_20151113_074902.jpg

wat gaat er nog gebeuren op korte termijn

- windows links rechts en boven in
- nieuwe rode tubing erin
- kabel wegwerken met bitfenix kabel extensions
- rond om het moderboord opvullen met roode plexi zodat dit er strak utiziet

ik zal hieronder zoveel mogelijk updates gaan geven ik hoop dat jullie veel kijk en lees plezier gaan hebben
 
Afgelopen dagen weer redelijk druk geweest in het weekend wel toe gekomen om top pannel ook uit te slijpen maar nog niet af te werken hier een fotoIMG-20151116-WA0002.jpg

ik heb alleen even jullie inspiratie nodig pomp res buiten aan de zijkant monteren of binnen in de build zelf lijkt het me wel stoer om buiten de kast te doen echter ben ik wel benieuwd naar jullie mening. van de week ga ik me rood plexi bestellen en gewoon doorschijnend plexi halen voor de top en zij cover. als ik hier foto`s van heb dan staan ze weer online
 
zo even een kleine update

vandaag nieuwe o-ringen binnen gekregen voor me pomp/res combo. gemaakt en lijkvrij bevonden. (bedankt Highflow voor de goede service) daarna nog even voor in de kast wat weg geslepen zodat de lucht verplaatsing van de fans beter werd. daarna alles weer in elkaar gesleuteld met nieuwe tubing wat een beademing deze tubing in vergelijking met de standaard alphacool tubing.

wat nog te doen.

windows boven en zijkant afwerken en plexi ervoor doen.
rond om me moederbord tray rood plexiglas plaatsen.
3 dezelfde Rode fans plaatsen en of rgb strips
fan controller bestellen 2x5,25 bay om voorkant mooi te vullen

IMG_20151118_193655.jpgIMG_20151118_193646.jpgIMG_20151118_193704.jpg
 
Terug
Bovenaan