Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan op dit moment de definitieve offerte ontvangen voor een TH10 met een rits accessoires en een extended top, incl verzenden gaat me dit grapje $983,40 en de verzendkosten bedragen $380 naar NL. In euro`s dus iets meer als 700 incl. verzenden. Ik heb em overigens zonder pedestal besteld omdat ik die niet nodig heb en dit drukt de prijs wat betreft enorm naar beneden, het worden anders 2 pakketjes namelijk.
True, maar de kans dat je volgend jaar zegt:" ik moet een grotere kast" is erg klein.
Dus het is ook maar net wat je over hebt voor je laatste kast.
Al moet ik er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik denk dat dit concept navolging zal vinden.
Die pedestral en extended top, is niet echt nodig toch? Voor zover ik kan zien kun je zonder nog steeds een stevige trits aan 480s kwijt of kijk ik (weer eens) scheef?
Mss met een groepje een containertje huren
Die pedestral en extended top, is niet echt nodig toch? Voor zover ik kan zien kun je zonder nog steeds een stevige trits aan 480s kwijt of kijk ik (weer eens) scheef?
Mss met een groepje een containertje huren
Ik ga dus 2 rads plaatsen onder de extended top. En zo vallen m`n rads ook niet zo heel erg op. En zoveel duurder is de top niet, kost $45 als je een kast koopt.
De pedestal daarin tegen is $189 en daar komen nog eens extra verzendkosten bij omdat het dan 2 pakketjes worden.
Ah oké, dacht dat het meer voor de sjiek was en je toch 2 rads bovenin kon hangen zonder dat je ze echt ziet. geld is niet het punt, meer de hoogte (die zou voor mij standaard precies goed zijn)
Ah oké, dacht dat het meer voor de sjiek was en je toch 2 rads bovenin kon hangen zonder dat je ze echt ziet. geld is niet het punt, meer de hoogte (die zou voor mij standaard precies goed zijn)
Het kan ook voor de show zijn hoor, die keus ligt dan aan jouw
Niet dat mijn rads lelijk zijn ofzo, maar als ik ze weg kan werken dan werk ik ze weg. Het oog wil ook wat he.. Alhoewel er voorlopig 1 onder komt aangezien de 2e nog moet komen, maar die komt er wel. De kast moet eerst nog betaald worden
Als je geen extended top neemt en je plaats tot 2x480 onder je top dan vallen je rads nog niet op^^
Heb men rads in push pull staan en je ziet ze totaal niet
een case kan nooit te groot zijn...
bedoel kheb nu een coolermaster stacker STC-01 (niet bepaald een kleine case) maar toch hetgeen ik daar heb insteken zou niet in een th8 passen?
begrijp me niet verkeerd het zijn prachtige cases kzou zelf graag een tx10 willen maar vind voor een case waar je al een flinke duid moet betalen om daar nog eens de helft van wat hij kost bijna te gaan betalen aan verzending...
Greetz B0B0
Ik heb het vooral gedaan omdat ik niet graag een case heb die dat je veel ziet^^
Dus ik betaal liever wat meer zodat ik iets unieks heb.
Dit telde voor men lian li p80 en men littledevil ook zo.
Ik heb het vooral gedaan omdat ik niet graag een case heb die dat je veel ziet^^
Dus ik betaal liever wat meer zodat ik iets unieks heb.
Dit telde voor men lian li p80 en men littledevil ook zo.
Ik hoor inderdaad nooit iemand over die littledevil kasten. Hoe bevalt die, dienstaat ook op mijn shortlist (stuk goedkoper en ruimte voor drie grote rads dacht ik?)