Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja verzenden duurd inderdaad wat langer, 3-4 dagen van winkel naar persoon die het voor me doorstuurd. En dan 4-5 dagen van USA naar mij.Maar welke wou je gaan kopen dan? (Betreft 1/2" Ø)Die Metal Braid Sleeving die je in de OP als 2de plaatje hebt gepost kost ca €10,- de meter..De Techflex Chrome XC gaat voor €4,50 euro/meter en oogt zogoed als het zelfde IMO.Of lees ik nou ergens over heen en heb je al Sleeving gekocht?----------Denk dat ik ook nog eens Techflex Nylon Mono~ of Multi Filament ga halen voor me kabels, ziet er ook erg strak uit:
Ja verzenden duurd inderdaad wat langer, 3-4 dagen van winkel naar persoon die het voor me doorstuurd. En dan 4-5 dagen van USA naar mij.
Maar welke wou je gaan kopen dan? (Betreft 1/2" Ø)
Die Metal Braid Sleeving die je in de OP als 2de plaatje hebt gepost kost ca €10,- de meter..
De Techflex Chrome XC gaat voor €4,50 euro/meter en oogt zogoed als het zelfde IMO.
Of lees ik nou ergens over heen en heb je al Sleeving gekocht?
----------
Denk dat ik ook nog eens Techflex Nylon Mono~ of Multi Filament ga halen voor me kabels, ziet er ook erg strak uit: