Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat moet jij met SKG dat zit hier "om de hoek" en een erg fijne zaak om zaken mee te doen
Btw een einddemper van 190 euro :S voor 20 euro extra heb ik een complete uitlaat van Simons. Dan zal ik even wachten totdat je wat meer geld hebt en er meteen een RVS setje onderlaten gooien van 500 euro, dan hoef je echt nooit meer je uitlaat te vervangen
Wat moet jij met SKG dat zit hier "om de hoek" en een erg fijne zaak om zaken mee te doen
Btw een einddemper van 190 euro :S voor 20 euro extra heb ik een complete uitlaat van Simons. Dan zal ik even wachten totdat je wat meer geld hebt en er meteen een RVS setje onderlaten gooien van 500 euro, dan hoef je echt nooit meer je uitlaat te vervangen
Zal denk ik ook veel beter staan en maakt wel een leuke herrie dan
Btw, zou het niet beter staan als je die stock achterlichten erop doet. En dan Azzkicker style spuit ??