Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, spacers ertussen zodat ik de Porsche velgen kan monteren en gewoon verlaagd. Past allemaal net. Tis wel een maatje 195 Porschevelg, maar er gaan maar 165 banden omheen. Dus heb nog een beetje speelruimte, omdat ze zo getrokken zijn.
En drempels is voorzichtig de manier
MAAR ONTOPIC :
Wil niet Vannos zijn tread overnemen :icon_wink: :icon_wink:
je linkerkant veert in.. waardoor je rechts juist lager ligt... en dus alsnog schraapt...
stuur je links er eerst af... zakt deze tever in waardoor je wederom je bumper schraapt...
trust me i know.. heb een astra G en ik lig erg LAAG.... en ik woon in amsterdam....
ik neem drempels gewoon rustig rechtdoor... met een beetje mazzel schraapt er niks...
ga ik schuin erop... trek ik me bumperlip over de grond
meeste schade wordt aangericht door die polyester imatie rommel bumpers..
omdat deze stuk meer naar voren uitsteken dan orgineel... dus je auto wordt langer... en als je dus ergens vanaf rijdt is het voorste punt lager dan orgineel... omdat je een grotere hellingshoek hebt als het ware...
truc is gewoon rustig drempeltje op en af... of omrijden... :icon_confused:
Van jou is helemaal vet omdat ik nogsteeds fan ben van bmw. waar dient die luchtinlaat precies voor in je grill. hier op het dorp staat ook een e36 met 2 van die luchtgaten.
Das een "RAM-air". Is verbonden met de luchtfilterkast en hermetisch afgesloten. Hierdoor wordt bij hogere snelheden de snelheid in je luchtfilterkast "geperst" met betere prestatie tot gevolg.
Meer theorie dan praktijk hoor want is moeilijk te meten. Ik heb het gevoel dat hij net iets snappier is boven de 100km/h maar ja, op 310pk doet 10pk ofzo extra der niets toe, voel je toch niet.