Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb niet het juiste gereedschap. Ik wacht lekker tot ik me rijbewijs heb en doe ik het wel op het werk,. kan ik tenminste op werkhoogte werken en heb ik wel alle gereedschap.
heb niet het juiste gereedschap. Ik wacht lekker tot ik me rijbewijs heb en doe ik het wel op het werk,. kan ik tenminste op werkhoogte werken en heb ik wel alle gereedschap.
zeker heb het iedergeval geprobeerd. had ook sleutel 30 megenomen maar had er ffe niet bij na gedacht dat de bout van de aandrijfas een stukje in je naaf zit. dus kreeg geen grip. Moest dus een ringsleutel hebben. of een lange dop 30. Dan was het inprencipe gelukt.
Je hebt genoeg van die plaatjes die ipv de standaard veerpoottoren erin kan lassen. Kun je direct je camber en toe gaan instellen, maar dat heeft geen zin bij een straatauto.
oke heb de schotels er dus wel tussen gekregen., heb de veer over de veerschotel naar beneden gedraaid,, en schotels op de boven kant van de veer gelegd. ging met moeite maar is gelukt. hij staat dus weer netjes recht in het midden,. en me wiel staat ook weer perfect