Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou ik nog een pic van mijn paps zijn Alfa (die nu helemaal veranderd is foto is van 2007) en dat vond ik al te laag als ik daar mee over een drempel ging zat de bumper voor aan de grond
Die auto is tegenwoordig uitgevoerd met een schroefset en witte velgen (zelf gespoten aangezien me paps thuis een zandstraler heeft en op zijn werk een spuitkabine)
Nou ik nog een pic van mijn paps zijn Alfa (die nu helemaal veranderd is foto is van 2007) en dat vond ik al te laag als ik daar mee over een drempel ging zat de bumper voor aan de grond
Die auto is tegenwoordig uitgevoerd met een schroefset en witte velgen (zelf gespoten aangezien me paps thuis een zandstraler heeft en op zijn werk een spuitkabine)
ik rij niet anders als laag, en ga naar genoeg meetings en rij overal naartoe, me vriendin gaat er dagelijks mee om boodschappen etc, we liggen 4 cm van de grond (body)
Als uit China komt, kan het met gemak 4 weken duren
Ik neem aan dat ze niet grote aantallen in een keer bestellen, dus zal ook wel niet per express zending gaan (anders in verhouding te hoge verzendkosten).
En dan de douane die het nog graag paar dagen bij zich houdt...
Als uit China komt, kan het met gemak 4 weken duren
Ik neem aan dat ze niet grote aantallen in een keer bestellen, dus zal ook wel niet per express zending gaan (anders in verhouding te hoge verzendkosten).
En dan de douane die het nog graag paar dagen bij zich houdt...