Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zonder geinen, goed bezig! Je zult zien bij de aankoop van een nieuwe auto heb je in het begin altijd wat extra werkzaamheden, maar zodra dat er allemaal opzit heb je een auto waar je op kan vertrouwen
Die subs zijn echt fout, nooit zulke slechte audio gehoord in heel mijn leven.. Kan je beter een sub hebben die netjes met de muziek mee gaat en erg beter ervan word, dan zo`n irritante overstemmende sub die heel het klankbeeld verkracht..
Die subs zijn echt fout, nooit zulke slechte audio gehoord in heel mijn leven.. Kan je beter een sub hebben die netjes met de muziek mee gaat en erg beter ervan word, dan zo`n irritante overstemmende sub die heel het klankbeeld verkracht..
Dat je op het filmpje alleen maar bass hoort wil niet zeggen dat er ook echt geen hoge tonen te horen zijn waarschijnlijk wordt het doordat de camera het volume/druk niet aan kan gewoon op de opname weggedrukt