Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gaat goed met de muziek mee. kan alles luisteren. en zoals eerder hier word gezegt
neemt me camera niet alles goed op. bass en hoge tonen zijn op elkaar afgestemd.
dus als ik het harder zet gaat de sub niet alleen harder maar ook de mids en hoge tonen.
Die subs zijn echt fout, nooit zulke slechte audio gehoord in heel mijn leven.. Kan je beter een sub hebben die netjes met de muziek mee gaat en erg beter ervan word, dan zo`n irritante overstemmende sub die heel het klankbeeld verkracht..
helaas nog iemand die er geen verstand van heeft. 15 inch is gemaakt om zware bassen te kunnen spelen.
kan er alles op afspelen blijft netjes. ascendant audio zoek maar is op. is top merk je weet ook niet eens wat
zo,n woofer kost. kan je een mooi kaartje van kopen. of 2. kist is speciaal op maat gemaakt op woofer en op kofferruimte.
dus weet niet waar je dat vandaan halt met irritante overstemmende sub. geef alleen antwoord als je er wat van afweet
@ JW
op deze freq nog niet op 30 hz word het idd opassen dat alles heel blijft.
deze poort is afgestemd op 36hz. dus ziet er ruim boven
Klopt maar als ik een beetje een fatzoenlijke set wil dannzit ie toch al gauw aan 1200 2000 euries te denken. Geen imitatie troep. Nu liggen er ook orginele dusbechte bbs onder met wat schade maar krom zijn ze niet zijn top velgen