• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

car project 2 (GeenIdee): Mazda RX7

Hoe hard gaat dat kreng? Zelf zat ik voor een poosje terug in de Z4 maar dat ding trekt hem zo naar de 250 toe tussen Assen en Groningen in enkele seconden. Alleen 1 nadeel begrenst, te wel er nog meer in zat.
 
Geen idee hoe hard ie loopt, 220 heb ik aangetikt, maar heb niet bewust gekeken hoe hard ie gaat.

Maar ik merk wel dat ik nog wel wat vermogen te kort kom dus hoe eerder de nieuwe intercooler setup er op zit hoe beter!
 
Mijn mx5 staat nu te koop, wil een wat ruimere daily. Heb wel iets in gedachte maar daar moet het budget nog voor groeien.

Dus als je iemand weet die een mx5 en / of party tent zoekt, ik heb het te koop :p
 
8928842678_5d50dc05db_c.jpg




Spotlight: Warrior Kevin « Wangan Warriors
 
even een paar positieve dingen op een rijtje:

-mx5 is zojuist opgehaald
-morgen avond ga ik kijken bij een lexus
-en er is gister gebleken tijden een telefoontje met een maat / collega van me pa dat mijn rijkunsten wel gewaardeerd worden. Voor er bij geeft hij instructie ritten op het circuit samen met nog een maat van hem. Je kunt dus een arrangement boeken om zelf, onder begeleiding en dus instructie, te racen op een circuit. En mogelijk ga ik daar in de toekomst ook het een en ander doen als alles goed gaat verlopen.

Dus ik ben weer even enthousiast :D Nadeel is momenteel even dat de rx op een laag pitje staat.
 
toch jammer dat die spoiler je een boete gaat opleveren

hij steekt van achter uit en volgens mij valt deze ook buiten de wielkassen ....

zonde van het geld en moeite om zo'n vleugel erop te plakken

de rest ziet er goed uit
 
Ik zou niet weten waarom het uit zou maken of hij wel of niet achter de auto uit steekt.

Breedte wel, maar hij is ong net zo breed als de auto (op papier zelfs smaller dan de auto). Daar naast is de spoiler van dik carbon en absoluut niet scherp. Ik durf de discussie wel aan te gaan maar ik rij immers ook niet heel vaak op de weg met dat ding.


@sweet, mag je vinden, daar is iedereen vrij mee ;) maar vergeet niet dat ie bedoeld is voor het circuit en dan hoeft het niet altijd mooi te zijn.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
Okkii Car Project: BMW 316i E2 Overige Builds 23
Vannos Car project: Opel Calibra 2 Overige Builds 170
Wouter Wouter zijn Car Project: Peugeot 206 GTI Overige Builds 24
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
Vannos Car project: Opel Calibra Overige Builds 442
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
J Car Gauge voor pc Cases en Modding 7
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
Wouter HighFlow Car Meeting - 9 oktober 2011 Algemene Discussies 96
vincent Car HI-FI Algemene Discussies 14
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan