• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

car project 2 (GeenIdee): Mazda RX7

Heb overigens nog deze gave foto gevonden die inmiddels mijn omslag foto is op fb :)

483155_441950679158780_577929150_n.jpg
 
Hoop dat je hem op tijd af hebt. En wat voor evenement is dat precies? Heb je een site. En in welke richting woon jij? Beetje in schatten of het wel mogelijk is om langs te komen hoe jou uit er uit ziet als die klaar is :p :D Mijn auto rijdt zeker niet 1 op 20 (meer 1 op 10)
 
Gezien de afstand, ik niet. Tenzij me auto niet klaar is, dan vraag ik misschien of ik even opgepikt kan worden. Het is dichtbij dus heeft niet veel zin om ergens te verzamelijk.

En aangezien de "wangan warriors" deel uit maakt van de organisatie ben ik er wss nog vroeg bij ook.

Nu bezig met primer btw
 
Na een lange donderdag schuren, en een lange vrijdag ontvetten, spuiten, schuren, ontvetten en nog meer spuiten is het resultaat niet perfect maar wel heel erg naar m'n zin..!

Het doe was om deze week het spuitwerk helemaal klaar te hebben, echter heb ik dat zaterdag eind van de middag toen ik weer thuis was toch wat omgedraaid. Het laatste wat moet gebeuren is het achterste deel van de auto schoonmaken en in de bodyschutz zetten, alleen was het zo'n bende dat ik besloten heb het een en ander op te ruimen. Dingen die voor me voeten lagen (zoals de kabelboom die door het gat van het achterlicht naar buiten hing) heb ik gelijk definitief (deels) gemonteerd en wat bij de motorruim weer los was gehaad zit nu weer op zijn plek.

Hierbij heb ik ook een vertakking van de kabelboom verwijderd. Deze loopt van naast/achter de bestuurderstoel, achterlangs naar de tunnel en richting de versnellingspook. In princiepe kon alles weg behalve de spiegel verstelling. Die knop krijgt dus een andere locatie.

Het is wederom nachtwerk geworden, dit keer om de time lapse video af te maken.





P7220217.JPG


P7210214.JPG


P7210215.JPG


P7210212.JPG
 
Bedankt voor de video! Was leuk om naar te kijken.

Als je een keer een handje nodig hebt moet je maar roepen :) Zie je dat je alles alleen doet. (met hulp van pa af en toe zo te zien :))
 
Langzaam beginnen de onderdelen hun plek te vinden. Te beginnen met het brandstof systeem, en nog wat kleine dingetjes.

Nu eerst een weekje cannonballrun en dan gaan we er weer tegenaan. Het voelt als een race naar de finnish :frantic:

Heb alleen een uitdaging met de draagarmen achter. Met het persen van de stalen buis in de poly bussen zijn de bussen wat uit de draagarm gedrukt, hoe ik dat goed moet gaan krijgen word nog een uitdaging. Denk dat ik moet beginnen met de buis er weer uit persen, andere dingen wat ik geprobeerd heb werken niet helaas.

Hier nog wat foto's van het de slangen.

P7280237.JPG


P7280238.JPG


P7280239.JPG


P7280240.JPG


P7280241.JPG


P7280242.JPG
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
Okkii Car Project: BMW 316i E2 Overige Builds 23
Vannos Car project: Opel Calibra 2 Overige Builds 170
Wouter Wouter zijn Car Project: Peugeot 206 GTI Overige Builds 24
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
Vannos Car project: Opel Calibra Overige Builds 442
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
J Car Gauge voor pc Cases en Modding 7
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
Wouter HighFlow Car Meeting - 9 oktober 2011 Algemene Discussies 96
vincent Car HI-FI Algemene Discussies 14
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan