jonge toen sneeuwde het nog
Jaa jongeh, wij gaan gewoon door in de kou! Heb zelfs nog gehad dat er sneeuw op m'n motorblok lag
Ga weer ff verder..
We hadden het over sneeuw, hier is nog wat. Ook te zien dat ik de turbo op dat moment weer terug gemonteerd had, nu met een Forgde wastegate actuator.
Hiervan wil je niet weten wat het kost
Dit dure spul heb ik gebruikt om de 2 brandstof rails parallel aan te sluiten. Origineel stond dit in serie met een Fuel Presure Regulator (FPR) achteraan, op de aeromotive FPR heb ik 2 ingangen waardoor ik van beide rails rechtstreeks naar de FPR kan en dan met 1 leiding retour.
Steuntje gemaakt voor de boostcontrol solenoid.
En hier het grote gat voorin opgevuld met een koyorad aluminium dual pass radiateur gecombineerd met een flex-a-lite koelfan. Ding hoor ik binnen nog lol
Zoals ik eerder vertelde heb ik alle, en dan bedoel ik ook echt alle overbodige vaccuum of emissie systeem verwijdert. Dus ik moest de carterventilatie aanpassen. Dit heb ik gedaan met een breather tank uit australie. Hier een steuntje voor gemaakt aan de radiateur.
Hier nog wat foto's van het brandstof systeem
Dit was een pain in the ass
Toen alles aangesloten. Alles op contact, en toen werd ik zenuwachtig omdat de brandstofpomp het niet deed. Bleek dat ik een relais was vergeten. Die had ik los liggen als herrinering ergens aan.
Pomp deed het, druk er op, lek test en toen kon hij dicht gebouwt worden.
Samcosport siliconen koelwater slangen
Radio (die er vroeg of laat weer uit gaat lol), avcr boost controler er onder. En de power FC commander
And then, the moment.