Zo.
Even tekst en uitleg.
Na hard werken zou ik hem donderdag avond gaan starten. Na het eten ging ik dus de vloeistoffen vullen tot ik lekkage zag bij de waterpomp. Hij bleek te lekken op de as :S Heel fijn. Gelukkig heb ik Mireck nog kunnen bereiken en heb ik een waterpomp bij hem op mogen halen waar ik hem uiteraard dankbaar voor ben. 's avonds nog wat kleine dingen gedaan en de waterpomp gespoten.
Volgende dag waterpomp er op, alles aansluiten, vloeistoffen er in, en even rond laten draaien. Vervolgens zekering er in weer starten... oja, brandstofpompen aan zetten, even wennen. Weer starten, hij wilde vrijwel vanaf het begin wat doen, maar hij moest even op gang geholpen worden en vervolgens had ie moeite met blijven lopen.
Heb wat dingen geprobeert om hem enig zins goed te krijgen, maar dit wilde niet naar het zin. Stationair moet dus nog even aan gewerkt worden.
Affijn, de rest van de zooi monteren, op zijn wielen zetten, rond 4 uur kwam me vader helpen om de motorkap te monteren en hebben we de auto naar voren gedaan. Even gewassen, vuil is aardig hardnekkig, of ik er nog wat aan ga doen weet ik nog niet
Rond een uur of half 8 wilde ik gaan proef rijden, tanken en even langs de pre meet in ede. Toen ik de straat uit rolde merkte ik dat ik nauwelijks remdruk had, rondje gemaakt terug de straat in en kijken. Koppeling l.a. die iets lekte, verholpen, wiel terug gemonteerd en weer geprobeerd. Pre meet gehaald, en vandaag op DumpD gestaan.
Doel is dus gehaald, maar er moet nog steeds veel gebeuren!