Vorige keer kreeg ik commentaar, dus nu maar directe copy paste
Nou, toch maar even wat foto's plaatsen.
Ik ben druk bezig geweest met het op maat maken van en het plaatsen van de bevestigings punten voor de brandstofleiding. Dit is gelukt tot de laatste leiding, ik kwam 70cm te kort. Nieuwe
slang is onderweg maar ik moet er even op wachten.
Toen ben ik verder gegaan met het op maat maken van, en het plaatsen van de bevestigings punten voor de remleiding dit binnendoor loopt. Om dit even toe te lichten:
Op het schudbord heb ik een bulkhead koppeling zitten. Het is de bedoeling dat hier een "hardline" op bevestigd word. Aan de andere kant van dit stukje staal heb ik de teflon/rvs gevlochten
slang in een ruime lus liggen, dit is ter voorbereiding van een eventuele hydro handrem als ik die wil gaan monteren. En tot slot heb ik achter de bijrijders stoel een T-stuk en gaan de slangen naar buiten via de weg dat vroeger de ABS kabels liepen.
Ook heb ik vrijdag mijn willans 4-punts gorders binnen gekregen. Deze heb ik vandaag gemonteerd. Ik kon gelukkig, met wat kleine aanpassingen, de anker plaatjes voor de shoulder straps op een mooie plek vast lassen. Ik zit er nog over te denken om bevestigings punten in de vloer te maken voor eventuele uitbreiding naar 6-punts. Maar dit is even in afwachting van de rolbeugel die erg lang op zich laat wachten.