Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Quad heeft gelijk. Ik luister naar mijn motor en dan weet ik precies wanneer ik moet schakelen Dat was bijna mijn oude auto dan. Met me nieuwe weet ik het soms niet echt Komt nog wel
Klopt. En over de audio, ik ga absoluut niet te verder met dat in deze auto. Sterker nog, dacht er al weer over om het e uit de rukken haha.
Maar soms luister ik graag muziek, en zonder sub klinkt het niet als je dat eenmaal gewent bent. Ik zet het geluid gewoon op de juiste tijd uit
Ik ben momenteel aan het uitvechten of er ergens kosten winst in zit, denk dat ik namelijk toch een koppeling mee bestel, maar dan zit ik gelijk over een rooitje aan kosten heen.
Idem dito. Heb zelf een schakelaartje op het dashboard om mijn sub (simpel dingetje) uit te kunnen zetten terwijl de rest gewoon nog aan kan blijven. Zeker in sommige steden staan bepaalde volkeren al te luisteren of ze een sub horen, zodat ze weten welke auto ze open moeten breken.
Nou, het zou de simpelste oplossing zijn . Maar mijn REM signaal aansluiting van mijn radio is defect, dus is nu geschakeld op de plus van de versterker (inclusief piepsignaal wanneer de versterker aan staat en het contact uit ).
Kenny, is geen probleem hoor. Heb het zelf geïnstalleerd zodat de versterker niet continue ingeschakeld blijft (en ik de volgende dag met een lege accu sta) .
Soort van licht verklikker, alleen dan voor de versterker .
Volgens mij zijn het gewoon standaard lampen, alleen dan in heldere koplamp glazen. Al zeg ik wel standaard, maar zo te zien lijken het wel Philips BlueVision pitten.
Korte samenvatting van de huidige onderdelen planning:
2x sard 800CC injectoren √
Walbro 255lph brandstof pomp√
nippels, slangen ed. nog bestellen
aeromotive brandstofdrukregelaar √
Apexi power FC FD3S Series 1-3 nog bestellen
Apexi AVCR Black nog bestellen
Banzai racing PFC Adapterkit √
ACT prolite vliegwiel √
ACT Race disc kit Back Order
ACT counterweight Back order
2e oem trailing igniter nog bestellen