Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat dacht ik ook al. Denk dat de voornaamste reden is, om voldoende downforce te generen. Maar omdat die zo ver achter de auto uitsteekt: ben je niet bang dat je meer onderstuur krijgt?
Niet echt, ben er wel zeker van eigenlijk, zeker omdat er ook nog een diffuser onder komt. Maar ik ga aan de voorkant ook nog wel wat veranderen om dat te verbeteren. Alles op z'n tijd
Eeeh, ben wel gek op getunede en gestylede auto's, maar ik heb er niet super veel verstand van. Dus ff voor mijn beeld, dat ding heet toch een diffuser of een splitter?
Om nog beter of enige effect te hebben van je diffuser. Heb je ook een volledige bodem plaat nodig volgens mij. Maar je maakt er wel een compleet circuit bak van. Keep up The good work .
Om nog beter of enige effect te hebben van je diffuser. Heb je ook een volledige bodem plaat nodig volgens mij. Maar je maakt er wel een compleet circuit bak van. Keep up The good work .
Als het goed is moet enkel een diffuser al een hoop doen, maar ik heb nog niet echt goed gekeken hoe die aansluit op de rest van de bodem. Ik heb de indruk dat ie wat lager is dan de rest van de bodem.
Ik wilde in de toekomst wel kijken of ik een vlakke bodem kan maken maar als die diffuser echt wat lager hangt kan dat nog wel is een uitdaging worden.