Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe hard gaat dat kreng? Zelf zat ik voor een poosje terug in de Z4 maar dat ding trekt hem zo naar de 250 toe tussen Assen en Groningen in enkele seconden. Alleen 1 nadeel begrenst, te wel er nog meer in zat.
-mx5 is zojuist opgehaald
-morgen avond ga ik kijken bij een lexus
-en er is gister gebleken tijden een telefoontje met een maat / collega van me pa dat mijn rijkunsten wel gewaardeerd worden. Voor er bij geeft hij instructie ritten op het circuit samen met nog een maat van hem. Je kunt dus een arrangement boeken om zelf, onder begeleiding en dus instructie, te racen op een circuit. En mogelijk ga ik daar in de toekomst ook het een en ander doen als alles goed gaat verlopen.
Dus ik ben weer even enthousiast Nadeel is momenteel even dat de rx op een laag pitje staat.
Ik zou niet weten waarom het uit zou maken of hij wel of niet achter de auto uit steekt.
Breedte wel, maar hij is ong net zo breed als de auto (op papier zelfs smaller dan de auto). Daar naast is de spoiler van dik carbon en absoluut niet scherp. Ik durf de discussie wel aan te gaan maar ik rij immers ook niet heel vaak op de weg met dat ding.
@sweet, mag je vinden, daar is iedereen vrij mee maar vergeet niet dat ie bedoeld is voor het circuit en dan hoeft het niet altijd mooi te zijn.