• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CANCELLED] Ledstrips by WWWicked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Home | Ultimate Tuning
Daar kun je goedkoop alle folie's halen.

Wwwicked, wat zou het kosten om de onderkant van mijn Elite 120 te verlichten? Zat te denken aan 1 ledstip van 10cm met 4 ledjes ofzo, en 2x 20cm met ieder 8 ledjes.
Ik wil gewoon dat er een gezellige blauwe gloed onderweg komt. Aangezien jij ook een Elite hebt staan kun je vast wel wat verzinnen?
Let me know.

Edit: Nvm. Denk dat ik gewoon een paar meter flexibel ledstrip bestel en ben ik ook al klaar. Is 8 euro de meter ofzo :')
 
Laatst bewerkt:
Home | Ultimate Tuning
Daar kun je goedkoop alle folie's halen.
Daar komen de folies ook vandaan.

@Joren:

Ledstrips kan ik maken in 3,9 cm (3 leds), 7,7 cm (6 leds), 11,5 cm (9 leds), 15,3 cm (12 leds), 19,1 cm (15 leds), 22,9 cm (18 leds), 26,7 cm (21 leds) en 30,5 cm (24 leds).

2 van 7,7 cm is dan ook meer dan genoeg. Prijs kom ik op terug, pc ligt nog uit elkaar.

Edit: Even vanaf papier gerekend en kom uit op 10 euro per strip in een standaard uitvoering.
 
Word me helaas te duur man..
Het moet gewoon even goedkoop, hoeft niet goed. Ik bestel wel een paar meter flexibele meuk en dan knup ik er wel wat draadjes aan :D
 
Zilvergrijs metallic en Spiegelfolie is niet verkrijgbaar, de zilvergrijze beschadigd snel tijdens assemblage en de spiegelfolie valt me zeer tegen qua constistentie. Ik verkoop enkel producten waar ik voor de volle 100 procent achter sta, 99% is ontoelaatbaar.

De enige opties zijn dus Carbon folie en RVS folie.
 
Update:

Sleeving is mogelijk in alle kleuren leverbaar zolang het maar zwart is :sarc: (voorbeeld volgt nog).
Sleeving wordt gedaan met Paracord, dus bij de molex aansluiting lekker strak zonder krimpkous (aan de ledstripzijde moet ik wel gebruik maken van een klein stukje krimpkous).
 
Ja hoor, dat is mogelijk:



De opties zijn alleen wel wat duurder, aangezien ik gebruik maak dan van bestaande artikelen (van HighFlow).

De goedkoopste oplossing heeft een meerprijs van 17,50 euro, deze controller heeft 2 kanalen wat een maximum geeft van 4 ledstrips. Deze controller heeft de volgende functies: Flash (kanalen knipperen om en om, ON (alle aangesloten ledstrips branden continue), OF (de ledstrips zijn uit) en sound controll met instelbare gevoeligheid.
Het nadeel bij deze controller is dat deze niet in te bouwen is in een 3,5" of 5,25" bay. Hij ligt dus los in je behuizing.

De duurdere oplossing heeft een meerprijs van 36,50 euro, deze controller heeft ook 2 kanalen wat een maximum geeft van 4 ledstrips. Deze controller heeft de volgende functies: Flash (kanalen knipperen om en om), Strobe (alle kanalen knipperen tegelijk en zijn qua snelheid in te stellen). ON (alle aangesloten ledstrips branden continue), OF (de ledstrips zijn uit) en sound controll met instelbare gevoeligheid.
Deze controller is van Bitspower en past in een standaard 3,5" bay. Heeft 4 knoppen met blauwe verlichting (welke niet te modden is naar een andere kleur). Enige nadeel aan deze controller is de microfoon die minder gevoelig is dan de goedkopere oplossing.
 
Vraagje Mark! Ik zoek een RGB setje ledstrips voor achter mijn 2x 22 inch monitoren, welke ik dan met een controller kan bedienen. Heb je hier een oplossing voor?

Het is niet de bedoeling dat het een bak licht geeft, maar gewoon een fijne gloed achter de schermpjes. Ik hoor het wel! :D
 
Sorry, maar heb weinig RGB ervaring. Wat RGB betreft zou je eventueel kunnen overleggen met L3p aangezien hij dit in vrijwel al zijn builds gebruikt heeft.
 
Vraagje Mark! Ik zoek een RGB setje ledstrips voor achter mijn 2x 22 inch monitoren, welke ik dan met een controller kan bedienen. Heb je hier een oplossing voor?

Het is niet de bedoeling dat het een bak licht geeft, maar gewoon een fijne gloed achter de schermpjes. Ik hoor het wel! :D

Ikea led dioder set is ideaal geschikt, kijk maar op hun site.
 
Update:

Vanaf 25-12-2012 tot en met 25-01-2013 zal ik geen orders aannemen. Dit in verband met de feestdagen en een operatie op 04-01 (plus wat herstelperiode er na).

Lopende orders worden uiteraard zsm afgehandeld en verstuurd.
 
wwwkerstkaart.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [CANCELLED] Ledstrips by WWWicked Verkocht 158
E [CANCELLED] Gainward GTX670 Phantom Verkocht 12
l3p [CANCELLED] Bitspower fittingen! Verkocht 0
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
Pharlap [CANCELLED] Aqua Computer AquaTube rev. 1.1 (Reservoir, Zilver) Verkocht 6
ProAce [CANCELLED] Ledstrip by ProAce Verkocht 8
Stephan---pro [CANCELLED] Diversen Verkocht 19
Sw333t [CANCELLED] Opruiming Verkocht 9
stefan787 [CANCELLED] gtx760 sli Verkocht 13
Sw333t [CANCELLED] Corsair AF140 Quiet Edition Gevonden 1
Zwelgje [cancelled] gtx 690 Gevonden 10
Sw333t [CANCELLED] Asus P8-H77-I ITX moederbord (S1155) Verkocht 2
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
P [CANCELLED] EK-RES X3 110 Tube Reservoir Verkocht 3
l3p [CANCELLED] ASUS Rex III + i7 960 + 6GB Corsair Dom GT + EK Plexi blocks Verkocht 6
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
l3p [CANCELLED] CM Storm Scout 2 Full Midnight Black (Nieuw!) Verkocht 2
Cygnitr0n [CANCELLED] Asus DCII GTX660Ti + EK-FC670 DCII + EK-FC670 Backplate Verkocht 3
arwin74 [CANCELLED] Cooler Master Seidon 120 XL Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Silverstone TJ11 Verkocht 9
arwin74 [CANCELLED] radiator + stands Verkocht 5
D [CANCELLED] soundblaster z Verkocht 4
Sw333t [CANCELLED] OCZ Vertex 2 (zonder behuizing :sarc:) Verkocht 3
Sw333t [CANCELLED] Buildlog bannertje nodig, maar niet zo handig met Photoshop? Verkocht 4
gerjanlubbers [CANCELLED] Teruil case , voor andere case :) Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] 3x servo + servotester Verkocht 5
J [CANCELLED] [tka - cpu/ram] Verkocht 3
Cygnitr0n [CANCELLED] i5 2500K Verkocht 6
z999 [CANCELLED] Overcomplete LC kit incl videokaart (cheap!) Verkocht 5
DieHard [CANCELLED] Logitech S220 2.1 speakerset Verkocht 3
M [CANCELLED] Black ice 360 radiator te koop (ongebruikt) Verkocht 9
Sw333t [CANCELLED] Acer V193HQ 18,5" Widescreen Verkocht 3
Luculenus [CANCELLED] Cooler Master 120MM Excalibur 2000RPM PWM Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] Goedkope 240mm radiator (mag lek / beschadigd zijn) Gevonden 1
Arniebomba [CANCELLED] Corsair Dominator 2133MHz 16GB Verkocht 17
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
O [CANCELLED] Point of View gtx460 ultra charged + Arctic Accelero Xtreme Plus Verkocht 1
boefmans [CANCELLED] m4n78-am Verkocht 4
DieHard [CANCELLED] Rond de 72 LED's in verschillende kleuren Verkocht 5
D [CANCELLED] 2x A.C. Ryan UV groen 120mm Verkocht 1
D [CANCELLED] hercules 15 inch Verkocht 3
k.3nny [CANCELLED][100INCL]Dangerden Tower21 Verkocht 20
Legendary1985 [CANCELLED] MEGA opruiming verschillende hardware's zie ad.] Verkocht 4
k.3nny [CANCELLED] Pink Phantom compleet/onderdelen Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Cisco NSS4000 4-bay Gigabit Storage System Chassis Verkocht 14
Lqd [CANCELLED] 16GB Dominator (CMT8GX2M2A2000C9) Verkocht 8
Lqd [CANCELLED] Asus maximus IV Extreme Verkocht 14
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Sw333t [CANCELLED] Buitenhok voor een konijn Verkocht 6
D [CANCELLED] Bureau Erg groot eventueel met luxe stoel Bureau 60 euro stoel 45 Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan