JeanPaul
Bros Family
Mensen Mensen ,
Aangezien mijn TJ07 build aan zijn einde komt . En ik nog een hoop resten over heb bij deze allemaal te koop .
Het moet weg want het ligt in de weg .
. Volledige naam van het product
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
Geen idee ergens dit jaar .
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
3 a 4 maanden max
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overige
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Van de mamba wel , van de rest niet .
5. In welke staat verkeerd het verkochte product?
Perfecte staat
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
Uiteraard
Razer Mamba (1ste version , dus niet de nieuwe wat net uit is waar je de kleurtjes van kunt aanpassen )
Verkeert in super staat , altijd zuinig mee geweest . Gaat weg om dat ik de nieuwe Lachesis heb gekocht deze ligt mij beter aangezien ik links ben .
Razer Banshee
Ook deze headset verkeert in super staat . altijd zuinig mee geweest . Gaat weg omdat ik een andere headset heb gehaald.
Razer Marauder
Razer marauder keybord met lazer keys . Gaat weg omdat ik toch terug ben gegaan naar een Logitech G110 blijft voor mij het game bord. Verkeerd in goede staat .
AlphaCool display 5,25 display
alphacool display waar je meerdere dingen op kunt laten zien . Je eigen teksten , je overclock , je cpu load , je gpu load noem het maar op . Gaat weg omdat deze niet van toepassing is in mijn TJ07 build.
PRIJZEN ZIJN BIEDEN ! NOGMAALS HET MOET WEG !
Aangezien mijn TJ07 build aan zijn einde komt . En ik nog een hoop resten over heb bij deze allemaal te koop .
Het moet weg want het ligt in de weg .
. Volledige naam van het product
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
Geen idee ergens dit jaar .
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
3 a 4 maanden max
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overige
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Van de mamba wel , van de rest niet .
5. In welke staat verkeerd het verkochte product?
Perfecte staat
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
Uiteraard
Razer Mamba (1ste version , dus niet de nieuwe wat net uit is waar je de kleurtjes van kunt aanpassen )
Verkeert in super staat , altijd zuinig mee geweest . Gaat weg om dat ik de nieuwe Lachesis heb gekocht deze ligt mij beter aangezien ik links ben .
Razer Banshee
Ook deze headset verkeert in super staat . altijd zuinig mee geweest . Gaat weg omdat ik een andere headset heb gehaald.
Razer Marauder
Razer marauder keybord met lazer keys . Gaat weg omdat ik toch terug ben gegaan naar een Logitech G110 blijft voor mij het game bord. Verkeerd in goede staat .
AlphaCool display 5,25 display
alphacool display waar je meerdere dingen op kunt laten zien . Je eigen teksten , je overclock , je cpu load , je gpu load noem het maar op . Gaat weg omdat deze niet van toepassing is in mijn TJ07 build.
PRIJZEN ZIJN BIEDEN ! NOGMAALS HET MOET WEG !
Laatst bewerkt: