Das Experiment HR afdeling Forumleiding 1 december 2011 #21 Bas zei: Snap ik, maar als je hier kunt posten dat je ergens vanaf moet, kun je mij ook wel even een berichtje doen. Klik om te vergroten... Of je stuurt een bericht via HF. Kan je de deal sluiten en hoeft er ook geen discussie te komen.
Bas zei: Snap ik, maar als je hier kunt posten dat je ergens vanaf moet, kun je mij ook wel even een berichtje doen. Klik om te vergroten... Of je stuurt een bericht via HF. Kan je de deal sluiten en hoeft er ook geen discussie te komen.
X-Tripiot Hardware Master 3 december 2011 #22 nogsteeds te koop Bieden staat vrij btw dus doe een mooi redelijk bod En ik kom m trouwens gratis brengen . :freddy: Laatst bewerkt: 4 december 2011
nogsteeds te koop Bieden staat vrij btw dus doe een mooi redelijk bod En ik kom m trouwens gratis brengen . :freddy:
X-Tripiot Hardware Master 20 december 2011 #23 wederom een up. eerste die 800 bied is de nieuwe eigenaar. is er nou echt helemaal niemand :S Laatst bewerkt: 9 januari 2012
X-Tripiot Hardware Master 9 januari 2012 #24 Reacties: 22 Bekeken: 867 maar nog steeds geen koper.. kom op guys er is vast wel iemand. Ik kom m door heel nederland brengen he
Reacties: 22 Bekeken: 867 maar nog steeds geen koper.. kom op guys er is vast wel iemand. Ik kom m door heel nederland brengen he
H Hyperion Member 9 januari 2012 #25 Had ik het geld had je hem tot hier kunnen brengen maar heb net 1200 euro moeten bijbetalen aan elek rekening veel geluk nog met de verkoop Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk
Had ik het geld had je hem tot hier kunnen brengen maar heb net 1200 euro moeten bijbetalen aan elek rekening veel geluk nog met de verkoop Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk
X-Tripiot Hardware Master 9 januari 2012 #26 oww nou dan kan deze er ook nog wel bij als pleister op de wond
J Jinnstyle New member 26 februari 2012 #28 wat is de uiterst prijs ? -komt er extra kosten bij bijv. onderhoud enz. -hoelang gaat zo iets mee heb het nog nooit gebruikt of mee gewerkt
wat is de uiterst prijs ? -komt er extra kosten bij bijv. onderhoud enz. -hoelang gaat zo iets mee heb het nog nooit gebruikt of mee gewerkt