• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CANCELED]100m 3mm Rode sleeve Mdpc-x + benodigde accessoires

Status
Niet open voor verdere reacties.

Legendary1985

Who dares, wins
Component: Modding spullen
Merk: Mdpc-X
Bijzonderheden: Alles is splinternieuw
Bon: Niet aanwezig
Accessoires: Alles compleet
Verzending: Inclusief (alleen binnen nederland)
Aankoopdatum: Juli 2010
Reden verkoop: Geen tijd gekregen om te sleeven.


1x krimptang
100m 3mm red sleeve
5m small heatshrink
20m sata red sleeve
3m sata heatshrink
2 zakjes AC Ryan MORF PlusPack3

totaal heeft mij dit pakket meer als €175.- gekost.

EDIT Prijs verlaagd

Vraagprijs: €130.-

1zecjft.jpg
 
Laatst bewerkt:
Graag jou foto aanpassen. Zulke plaatjes kunnen van internet geplukt worden en wij doen er alles aan om problemen te voorkomen.

Aub graag dus even aanpassen.

Mvg,

Wouter.
 
Ik ben nu op mijn werk ik zal het wel aanpassen als ik thuis ben. persoonlijk vind ik het belachelijk waarom zou ik met iemand anders zijn of haar foto mijn producten te koop aanbieden?
zie mijn feedback verkoop ALLEEN spullen die ik ook echt in mijn bezit zijn.
 
Ik begrijp je punt, maar dat briefje bewijst voor de volle 100% dat het jouw product is, omdat we hebben meegemaakt dat mensen producten verkopen die ze niet in hun bezit hebben.
Tis niet dat we je niet vertrouwen (je weet wel beter toch? :p), maar dat is een bewijs.

Daarbij is het een kleine moeite, tijdens het fotograferen zelf :)


Bij vragen hoor ik 't wel
 
ik snap het wel maar geloof me foto met watermark is veel sneller voor mij aangezien ik het foto maak inclusief het watermerk erin :d
maar ik zal thuis een briefje erbij zetten :p
 
Helaas moet iedereen zich aan de regels houden.

Wij zijn absolute niet blij dat wij het zo moeten doen. Het liefst geven wij onze leden zoveel mogelijk vrijheid op het forum, maar soms moeten wij echt maatregelen nemen om alles zo te laten lopen dat er geen gezeik van komt. Dit is namelijk in het verleden wel van gekomen en dat willen wij heel graag voorkomen.

Het is beter te voorkomen dan te genezen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan