• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call Of Duty: Modern Warfare 3

homie en freddy. mag ik vragen waarop jullie de server hosten?

ik heb een server opgezet alleen zelfs 1 server laggt al. terwijl normale cod4 servers er makelijk meerder op kunnen.

maar nog maar even verder kijken. deze is dus wel ranked :D

(nog steeds in test fase, zal regelmatig downtimes hebben omdat ik nog moet uitzoeken waar de lagg vandaan komt :))
 
Ik heb mijn server in een datacenter hangen, draait op Windows 2008 en hardware is 2x Xeon 2.1Ghz Dual Core, 4GB ECC en Raptor 10k RPM schijf.

Dan heb ik weer een vraagje aan jou, hoe krijg je de server Ranked? :D
 
ik heb een vps welke ook in een data center hangt. kleintje maar was puur bedoeld voor deze server. (3ghz intel xeon met 1GB ram (2gb burst)) ik zal wel eens ticket gaan sturen want dan klopt er toch iets niet. (is dat jouw eigen dedicated server (zelf gekocht?) of gehuurd. want persoonlijk heb ik veel liever een dedicated :))

ik heb de fixed exe van NTautority en orangePL gebruikt. 1.3.362 RANKED server files hier kun je hem downloaden. je moet degene hebben voor de hldsupdater de andere werkt niet. zelf uitgevonden :p

wel even zeggen, dit is niet bannable voor je steam account omdat er niks gelinkt is maar ik kan niks garanderen dat ze je ip mischien gaan dislisten. al lijkt me dat sterk want je zult echt niet de enige zijn ;)
 
ik weet het. ik weet ook precies hoe een vps in elkaar zit ;) alleen met 1GB zou ik toch een heel eind moeten komen. om op zijn minst 1 server te draaien. want een dedicated server is te duur. (goedkoopste die ik gevonden heb iks 50euro voor een quad core + 8GB ram + 1TB HDD en unl. traffic. alleen 50eu in de maand voor een scholier is gewoon te duur. en zeker omdat ik nu met school zit en al minder game is het het ook niet waard. ;)
 
ik heb een vps welke ook in een data center hangt. kleintje maar was puur bedoeld voor deze server. (3ghz intel xeon met 1GB ram (2gb burst)) ik zal wel eens ticket gaan sturen want dan klopt er toch iets niet. (is dat jouw eigen dedicated server (zelf gekocht?) of gehuurd. want persoonlijk heb ik veel liever een dedicated :))

ik heb de fixed exe van NTautority en orangePL gebruikt. 1.3.362 RANKED server files hier kun je hem downloaden. je moet degene hebben voor de hldsupdater de andere werkt niet. zelf uitgevonden :p

wel even zeggen, dit is niet bannable voor je steam account omdat er niks gelinkt is maar ik kan niks garanderen dat ze je ip mischien gaan dislisten. al lijkt me dat sterk want je zult echt niet de enige zijn ;)

Thanks! Als het goed is moet ie nu werken:
HighFlow.nl | RANKED | Public
(zou iemand het kunnen testen? ik zit nu niet achter mijn game PC)

Als je een VPS hebt, weet je niet hoe druk de server is met de andere klanten die erop zitten.
Hoogstwaarschijnlijk te weinig bronnen over --> lag.

De mijne heb ik idd zelf gekocht/gebouwd, dus volledig dedicated naar mijn eigen wensen :)
 
Net even met olympus in de server gezeten, stukken beter dan dat standaard matchmaking systeem (geen lag, ook geen "reconnecting shit") :)
Alleen de server moet nog vaste bezoekers krijgen :)
 
Dat het kan is wel echt heel triest :')

Bedoel dan niet dat ik vind dat het triest van jullie is maar dat het uberhaupt mogelijk is om een dedicated server ranked te maken terwijl IW dat juist niet wilde :p
 
Ik vind het juist heel triest dat IW het er niet zelf in heeft gemaakt na het fiasco dat mw2 voorbracht.

Ook nu weer dezelfde problemen, daarom heb ik het in totaal 30 min gespeeld nadat ik er genoeg van had. En meeste van die tijd heb ik gespendeerd om er achter te komen waarom het spel er totaal niet uitzag op een monitor van 2560x1440.

Zakken vullen kunnen ze goed maar een fatsoenlijke game maken? Nee dat zijn ze allang verleerd.

Paar jaar terug was die andere studio nog de mindere van de twee maar met black ops zijn ze toch wel de betere geworden.


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Hoort dit? Steam download 2x?
asd.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan