Ik ben sinds vandaag ook van de party
Heb uurtje gespeeld en bevalt me goed, tis weer even wennen naar een tijd niet meer veel gespeeld te hebben qua shooters
Ik doe sorteren op naam, dan scrollen naar de "H" en dan zie je ons server ertussen.
Vervolgens toevoegen aan favorieten, zodat je de volgende keer niet hoeft te zoeken
inderdaad. alleen jammer dat er telkens zo weinig spelers in zaten op het laatst.
idee om de server xp x2 te maken ofzo? (dus i.p.v 100 xp per kill 200) word die mischien iets populairder. (eventueel kan elk aantal xp maar dan word het weer niet leuk )
dat kan ook. maar zoals ik al zij is de lol er ook af. ging me er meer om om de server met x2 wat populairder te maken in de hoop dat het wat meer opvalt etc
je moet even bij private match tenminste iets aanpassen. zodat ze zichtbaar worden.
daarna ingame zie je je private match classes maar je krijgt wat je in matchmaking zou krijgen
FUCK YEAH! MW3 eindelijk klaar met downloaden na 3 dagen
Gelijk ff een backup naar externe HDD maken, zodat ik die nooit meer opnieuw hoef te downloaden >.<
Mja, eerst nog even oefenen met SP en daarna kom ik ook met jullie meedoen
je moet even bij private match tenminste iets aanpassen. zodat ze zichtbaar worden.
daarna ingame zie je je private match classes maar je krijgt wat je in matchmaking zou krijgen
in een dedicated server die ranked is (dus die van highflow) zie je je private match classes maar krijg je je matchmaking classes. alleen om de private match classes zichtbaar te laten worden moet je ze in private match eerst iets aanpassen. dan worden ze in dedicated servers zichtbaar en dan kun je ze aankliken.
private match kun je alles gebruiken. dat hebben ze niet gedaan dat dat met je mee levelt. nee daar kun je gewoon direct alles ik kiezen. maar zoals ik al zij. in de HF dedicated server heb je er toch niks aan omdat je je matchmaking classes krijgt