• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call Of Duty: Modern Warfare 3

Hoort dit? Steam download 2x?
asd.jpg

singleplayer pauzeren ..je download nu 2x zelfde tegelijk! ik had sp op pauze gezet en toen MP klaar was was SP niet meer nodig!

hoe kom ik in de HF server?
 
Ik doe sorteren op naam, dan scrollen naar de "H" en dan zie je ons server ertussen.
Vervolgens toevoegen aan favorieten, zodat je de volgende keer niet hoeft te zoeken :)
 
FUCK YEAH! MW3 eindelijk klaar met downloaden na 3 dagen :sarc:
Gelijk ff een backup naar externe HDD maken, zodat ik die nooit meer opnieuw hoef te downloaden >.<
Mja, eerst nog even oefenen met SP en daarna kom ik ook met jullie meedoen :)
 
Ja ik snap dat ook niet, zie als ik via Server speel nergens classes staan.

je moet even bij private match tenminste iets aanpassen. zodat ze zichtbaar worden.
daarna ingame zie je je private match classes maar je krijgt wat je in matchmaking zou krijgen ;)

nog even iets duidelijker.

in een dedicated server die ranked is (dus die van highflow) zie je je private match classes maar krijg je je matchmaking classes. alleen om de private match classes zichtbaar te laten worden moet je ze in private match eerst iets aanpassen. dan worden ze in dedicated servers zichtbaar en dan kun je ze aankliken.
 
Ahhh daar de classes aanmaken, ook gek dat je alle wapenupgrades, perks pro etc. kan kiezen.

private match kun je alles gebruiken. dat hebben ze niet gedaan dat dat met je mee levelt. nee daar kun je gewoon direct alles ik kiezen. maar zoals ik al zij. in de HF dedicated server heb je er toch niks aan omdat je je matchmaking classes krijgt ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan