Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helemaal met Vincent eens vind de gameplay gewoon vet altijd al cod fan geweest dus dat de GFX wat minder zijn maakt me niet uit. ( heb BF3 ) nog niet gespeeld dus weet ook niet wat ik mis
Pat en ik heb een 27" 2560x1440 scherm, na in MW3 de "Image Quality" op "Native" (XBOX/PS3 720p) te hebben gezet hebben we eindelijk scherp beeld. Dat meen je toch niet, waarom kan je in MW2 en Balckops wel in je eigen resolutie scherp gamen
Lol hoeft niet hoor want wij spelen hem niet veel.
Kom op zeg, het is echt een schande dat ze het zo hebben gedaan.
En dan ook nog dat belabberd matchmaking systeem.
Van de 3 potjes die we als party joinde kwamen we maar 1 potje allemaal in dezelfde server.
Ik speelde net paar potjes multiplayer, domination, maar het is bijna niet te spelen omdat sommige lui non-stop airstikes zitten te gooien.
Is dat een bug of hack ofzo? Echt niet normaal
Onderrtussen zijn er al enkele dagen Dedicated servers hoor^^
Check Inet maar je kan ze zo online gooien met wat kennis...
Straks ook even fixen voor de clan.
Onderrtussen zijn er al enkele dagen Dedicated servers hoor^^
Check Inet maar je kan ze zo online gooien met wat kennis...
Straks ook even fixen voor de clan.
ja?? kun je linkje geven? heb er al flink naar zitten zoeken maar maar heb er maar 1 gevonden (itsmod.com) en deze hebben de fixed exe van de nieuwe patch nog niet gereleased.