• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call Of Duty: Modern Warfare 3

Helemaal met Vincent eens vind de gameplay gewoon vet altijd al cod fan geweest dus dat de GFX wat minder zijn maakt me niet uit. ( heb BF3 ) nog niet gespeeld dus weet ook niet wat ik mis :)
 
Ja maar nu maken jullie die vergelijking weer met bf3 die ik niet maak. Zal via die omweg het eens op 4 zetten.

Maar zoals ik al zei zijn op het moment zijn mw2 en blackops vele malen mooier dan hoe ik nu mw3 speel.


Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
 
340x.jpg
 
Potverdikkeme Firdaus en Patrick, nu ben ik verplicht om MW3 te halen, om met jullie te spelen :099:

Lol hoeft niet hoor want wij spelen hem niet veel.

Kom op zeg, het is echt een schande dat ze het zo hebben gedaan.
En dan ook nog dat belabberd matchmaking systeem.
Van de 3 potjes die we als party joinde kwamen we maar 1 potje allemaal in dezelfde server.



Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Ik speelde net paar potjes multiplayer, domination, maar het is bijna niet te spelen omdat sommige lui non-stop airstikes zitten te gooien.
Is dat een bug of hack ofzo? Echt niet normaal :(
 
omdat dedi's (nog) unranked zijn.

er zou een non-official patch uitkomen waarbij de dedicated servers ranked zouden worden. maar de maker(s) ervan heeft hem nog niet public gemaakt.
Onderrtussen zijn er al enkele dagen Dedicated servers hoor^^
Check Inet maar je kan ze zo online gooien met wat kennis...
Straks ook even fixen voor de clan.
 
Ik heb een servertje gehost:
91.196.168.100:27015
HighFlow.nl | COD: MW3 | Public

Maar hoe kan je die joinen?! :)

In MW3 zie ik alleen "find game" maar kan de optie om dedicated servers te joinen niet vinden :S
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan