• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call Of Duty: Modern Warfare 3

Ik heb net ook een half uurtje gespeeld en OMG, dit is idd weer van ouds, heel erg vet!!!
Begin is echt goed, je wordt gelijk in de actie getrokken, als het spel zo blijft vind ik het leuker dan BF3 (singel player heb ik het over dan) :D
 
Heren, even serieus. Net met Pat MW3 gekocht en mijn bek viel en staat nog steeds open...

Wat is multiplayer lelijk, net Source. We hebben alles op max staan, is er dan toch iets mis
of is het gewoon echt zo snotlelijk. We maken niet de vergelijking met BF3, maar net ook MW2
en Blackops gespeeld en die zijn zoveel mooier. Gek genoeg valt de single player dan weer mee.

Delen jullie deze mening of ligt het aan ons?
 
Heren, even serieus. Net met Pat MW3 gekocht en mijn bek viel en staat nog steeds open...

Wat is multiplayer lelijk, net Source. We hebben alles op max staan, is er dan toch iets mis
of is het gewoon echt zo snotlelijk. We maken niet de vergelijking met BF3, maar net ook MW2
en Blackops gespeeld en die zijn zoveel mooier. Gek genoeg valt de single player dan weer mee.

Delen jullie deze mening of ligt het aan ons?

Ik heb eigenlijk geen keus :p BF vind ik echt verschrikkelijk spelen, de hele COD reeks vind ik knetter leuke spellen om te doen.
Verder zal ik ermee mee moeten leven dat de gfx wat minder is.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan