• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Ik denk het ook ?
De hardware was super snel in 2014, inmiddels dus alweer 6 jaar oud, wat gaat het toch hard :sarc:
Ik ga denk de drie GTX 980 eruit halen en een RTX 2080 inknallen, ik hoop dat mijn CPU (ben al vergeten welke type) dan geen bottleneck wordt.
 
Ja klopt! Heb het even opgezocht:
Asus X99-DELUXE
Intel Core i7-5960X 3000 2011-3 BOX
G.Skill 16GB 3300-16 Ripjaws

Jij draait met jouw 5930k de spellen gewoon soepel?
 
Heb even gegoogled, blijkt een bug te zijn waar best veel mensen last van hebben (waaronder ik):
Helaas, dacht vanavond ff knallen :(
 
Als je niet kan downloaden, dan moet je region op USA zetten (staat standaard op Europe als goed is).
Dat had bij mij geholpen.

ik kan nix meer downloaden ja warzone wel maar de complete modern warfare niet black ops 4 niet echt vaag terwijl ik ze beide origineel heb
heb ze beide uninstald omdat ik meer ruimte nodig heb en dan wauw ik ze installeren op een andere schijf maar lukt dus niet meer grrr
 
Ik blijf toch maar op mijn laptop spelen, mijn 3x GTX 980 in SLI trekt dit spel niet goed :(
Mijn laptop met een RTX 2070 speelt veel soepeler (wel kleiner scherm/lagere resolutie).

Tri SLI is ook echt niet meer van deze tijd. Je mag al blij zijn als er überhaupt SLI ondersteuning is.
Ben zelf heel blij dat ik van SLI af ben om eerlijk te zijn.
 
Heb even gegoogled, blijkt een bug te zijn waar best veel mensen last van hebben (waaronder ik):
Helaas, dacht vanavond ff knallen :(

Heb nog 40GB te gaan. :sarc:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan