• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call of Duty: Modern Warfare 2 / COD MW2 / GEEN DEDICATED SERVERS?!

Ach t heeft zn voordelen en nadelen ;) niemand kan met 100% zeggen of t gaat werken of niet , plus dat mensen eerst een petitie tekenen en vervolgens vermelden dat ze hun order cancelen wat niet echt bijdraagt aan de stimulatie als develloper om t misschien dan toch om te zetten naar t oude systeem

Als t zo doorgaat op t hele web door alleen maar negatief te zijn over deze game dan hebben we er zelf voor gezorgd dat hij flopt en zullen ze geen moeite meer doen voor pc gamers en zich volledig gaan richten op consolegaming .... Is dat dan wat we willen ?

En dan niet te vergeten dat de maker van deze game zn winst moet halen uit consolegames ! (dankzij de cracked downloads)

En ja als je skills niet hoog zijn is dat je eigen probleem en zal je gedropt worden tussen de noobs , so what ... Heb je dan aan jezelf te danken

eerst zien dan pas oordelen !
 
Laatst bewerkt:
Als gamer is dit de enige manier. Je hebt geen poot om op te staan, en als je wilt laten weten dat je er niet mee eens bent zijn dit de enige mogelijkheden. IW mag zelf bepalen wat ze hiermee doen. Ze hebben aan COD4 grof geld verdiend (ook PC versies) en zoals ik al aangaf is de cracked community erg klein, en voor een hoop mensen is de cracked versie een soort opstapje voordat ze de originele versie kopen.

Je hebt idd gelijk dat er aan PC games niet veel meer word verdiend, maar aan de echt goede multiplayer games zoals BF, COD etc. word weldegelijk nog veel verdiend, omdat cracked online spelen nou eenmaal niet dezelfde ervaring geeft als bij de originele versie.

Ik speel niet veel in public servers, maar het systeem van het indelen op skill moet wel ECHT werken wil het een succes worden. Het idee dat je voor iedere match een eigen server op moet gaan zetten om te kunnen spelen word ik nu al gek van, en dan heb ik het nog niet over de verbindingsproblemen. Een ander iets wat nu totaal word vergeten door IW: Je wilt samen met een vriend lekker in een public server gaan knallen. Niet dus.
 
zoals ik net zei... het ligt niet zozeer aan de skill het ligt op dat moment aan de tijd dat je eraan hebt kunnen besteden ( het systeem wat ze voorstellen klinkt altijd erg leuk maar het is ook al meerdere keren geprobeerd en heeft tot nu toe helaas altijd gefaalt. En er is al een officiele statement van de top van IW dat ze geen intressen hebben om de hardcore modders en community te ondersteunen. Dat ze liever de nieuwkomers ondersteunen.

Hier is de officiele post

tevens heeft nog geen enkele game erin weten te slagen om P2P gaming te laten werken, dat geeft mensen zeer veel wantrouwen
 
op de pc is geen leaning meer
geen console
geen demo record
geen mod tools
geen didicated servers
18 players max

ai ai ai waar gaat het heen met de wereld
het lijkt nu net een console port te worden die je met muis en toetsenbord gaat spelen en een enkele grafische aanpassing die je kan die zoals resolutie etc
geen fps setting meer etc
dit word echt een mega flop
ik ga mijn reeks niet meer legaal uitbreiden en denk dat ik ook nieteens de moeite neem om em van het internet te trekken voor de single player
 
Als t zo doorgaat op t hele web door alleen maar negatief te zijn over deze game dan hebben we er zelf voor gezorgd dat hij flopt en zullen ze geen moeite meer doen voor pc gamers en zich volledig gaan richten op consolegaming .... Is dat dan wat we willen ?

En dan niet te vergeten dat de maker van deze game zn winst moet halen uit consolegames ! (dankzij de cracked downloads) !

En terecht dat het het dan flopt als je het mij vraagt...als je niet luistert naar je "klanten", dan breng je jezelf om zeep en dat is dan niet de schuld van de "klanten"...
Console gamen noem ik geen gamen en heeft bijlange na niet het gevoel "echt" in de huid te zijn gekropen van een spelpersonage. Leuk om ff te racen/voetballen, maar om nu online te gaan gamen...nee dank je.
Ik denk dat de cracked community van de consoles wel vele malen groter is dan voor PC. Tegenwoordig hang je zo je HD aan je console vast, download some iso's, pleur ze in een mappie en spelen maar. Dat doe ik ook met mijn Wii (A):eusa_angel:....(soory hoor, maar 60euro voor een game....moet niet gekker worden, zelfs voor pc games:013:)
Voor de PC is het allemaal wel een stuk moeilijker dunkt me. Met al die beveiligingen en installatie procedures met online registratie...

Als wij, de "pc-community" onze bek helemaal niet opentrekken tov de developers en hun console-ports, dan zitten wij dus straks alleen maar opgescheept met dit soort games met features die wij helemaal niet willen!!!

De game is uitgesteld tot de 24e, ik hoop stiekem dat ze eens goed achter hun oren hebben gekrabd en toch weizigingen aanbrengen...:011:
 
sorry xeno maar dat gerucht scheen door IW al de kop te zijn ingedrukt binnen 1 a 2 dagen ;)
maargoed van mij mogen ze langer erover doen als ze de std zooi van cod4 maar laten zitten
echt ik denk dat ze een beste omzet missen,vooral als je ziet hoeveel pre-orders er tot nu toe al geannuleerd zijn
 
hij komt in america uit op de afgesproken datum. Alleen europa had eerder al last van geruchten dat die vertraagt zou zijn. Dat blijkt hieruit ook waar, en ik denk niet dat ze nu nog iw.net eruit gaan slopen. Er is al teveel geld in geinvesteerd, als ze nu de stekker bij dit spel eruit trekken laten ze alleen maar zien dat ze zelf toegeven dat het gefaalt is.
 
Ik vind het best jammer dat dat nu is ingevoerd, ik had mw2 op de xbox en dat is gewoon te triest voor woorden, op de pc is het veel fijner, je eigen settings, je eigen server waar je graag komt kan nu dus niet meer! En zoals Xeno zei, als jij een spel maakt moet je naar je klanten luisteren... als je dat niet doet is de kans veel groter dat je jezelf in de vingers snijdt.. wat nu denk ik het geval is!
Ik heb em wel besteld, gewoon voor de single player eerst maar goed freaken daarna de online proberen!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan