V vincent Gouden member 12 november 2010 #81 k.3nny zei: prestige stelt niks meer voor, 1e moet je halen (50 levels) daarna kan je elke prestige kopen voor 50000 Klik om te vergroten... kom zwaar geld tekort...
k.3nny zei: prestige stelt niks meer voor, 1e moet je halen (50 levels) daarna kan je elke prestige kopen voor 50000 Klik om te vergroten... kom zwaar geld tekort...
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 12 november 2010 #82 LightStar zei: hmm ook kopen :S je moet echt alles kopen in deze versie he :S Klik om te vergroten... Viel mij dus ook al op. Ik moet nog even zien of ik deze MP blijf spelen. Kan zomaar zijn dat ik weer terug ga naar MW2.
LightStar zei: hmm ook kopen :S je moet echt alles kopen in deze versie he :S Klik om te vergroten... Viel mij dus ook al op. Ik moet nog even zien of ik deze MP blijf spelen. Kan zomaar zijn dat ik weer terug ga naar MW2.
ChrisdeW 0x00000019 12 november 2010 #83 kenny prestige kopen voor 50000 waar k ben 1 en heb 50000 maar de bar is locked..
Freddy Administrator Forumleiding 12 november 2010 #84 Ben nu de single player aan het spelen, supah vet!!!!!
Johnny Moderator Forumleiding 13 november 2010 #86 Ik dacht dat het een verfilming ofzo was Vette trailer iig xD
Freddy Administrator Forumleiding 13 november 2010 #87 Volgens mij zijn het ook bekende mensen Sent from my iPhone using Tapatalk
Killerbee Active member 13 november 2010 #88 Nee er zitten geen bekende mensen in deze trailer. Het is meer bedoeld als dat iedereen dit spel speelt, van dokter tot het kleine dikke schoolmeisje dat altijd gepest word
Nee er zitten geen bekende mensen in deze trailer. Het is meer bedoeld als dat iedereen dit spel speelt, van dokter tot het kleine dikke schoolmeisje dat altijd gepest word
LightStar DataCenter 13 november 2010 #91 Johnny zei: Meer mensen met connectie problemen? Klik om te vergroten... Yup ben net weer een level down gegaan en mis ineens 4K punten....
Johnny zei: Meer mensen met connectie problemen? Klik om te vergroten... Yup ben net weer een level down gegaan en mis ineens 4K punten....
Killerbee Active member 13 november 2010 #93 LightStar zei: Yup ben net weer een level down gegaan en mis ineens 4K punten.... Klik om te vergroten... Ow dat was jij dus op Tweakers
LightStar zei: Yup ben net weer een level down gegaan en mis ineens 4K punten.... Klik om te vergroten... Ow dat was jij dus op Tweakers
LightStar DataCenter 13 november 2010 #94 Killerbee zei: Ow dat was jij dus op Tweakers Klik om te vergroten... Yep zit nu uit verveling de Sp te doen wat ik meestal nooit speel.
Killerbee zei: Ow dat was jij dus op Tweakers Klik om te vergroten... Yep zit nu uit verveling de Sp te doen wat ik meestal nooit speel.
Freddy Administrator Forumleiding 13 november 2010 #95 De single player is echt wel moeite waard, ben er nu nog mee bezig, super vet
l3p Moderator Forumleiding 13 november 2010 #96 Haha same here, elke keer als ik ff half uurtje heb spring ik erachter
Johnny Moderator Forumleiding 13 november 2010 #98 Pff beter dat ze ff opschieten wil multiplayeren....
Freddy Administrator Forumleiding 13 november 2010 #99 Sjonge sjonge, wil ik even online gaan spelen, lukt het niet. Dikke lag :S De servers bij gameserver.com zijn overbezet ofzo ?! :S Wel balen als je server bij ze huurt en dus betaalt voor zo'n lag
Sjonge sjonge, wil ik even online gaan spelen, lukt het niet. Dikke lag :S De servers bij gameserver.com zijn overbezet ofzo ?! :S Wel balen als je server bij ze huurt en dus betaalt voor zo'n lag
The_Saviour# Deus Ex Machina 13 november 2010 #100 Ik ervaar erg slechte framerates met de singleplayer