Killerbee Active member 9 november 2010 #41 Dustyrick zei: jullie kopen hem zeker allemaal voor de pc? Klik om te vergroten... De meeste hier wel ja. Hopelijk vind ik hem niet te goed want kan maar een paar dagen spelen voor ik naar Abu Dhabi ga.
Dustyrick zei: jullie kopen hem zeker allemaal voor de pc? Klik om te vergroten... De meeste hier wel ja. Hopelijk vind ik hem niet te goed want kan maar een paar dagen spelen voor ik naar Abu Dhabi ga.
LightStar DataCenter 9 november 2010 #43 Nou ik hoop dat ze snel een patch uitbrengen. game is laggy, connecten gaat ruk en ik heb al 3x connection interupted gezien...
Nou ik hoop dat ze snel een patch uitbrengen. game is laggy, connecten gaat ruk en ik heb al 3x connection interupted gezien...
E edje Junior Member 9 november 2010 #44 nu loopt het wel aardig maar vanochtend was het echt ruk aleen maar lag
SillentWolf New member 9 november 2010 #46 Heb hem vandaag voor de 360 binnen gekregen. Hopelijk geen last van lag.
Vissa Vissa! 9 november 2010 #47 Overbelast, miljoenen mensen die in 1x online gaan. Zal het wel wezen.
LightStar DataCenter 9 november 2010 #48 Visje66 zei: Overbelast, miljoenen mensen die in 1x online gaan. Zal het wel wezen. Klik om te vergroten... Dat is wel 1 van de dingen inderdaad server overbelast met andere woorden steam kan het niet aan. Verder vind ik het wel een oke spel ben nu Level 16
Visje66 zei: Overbelast, miljoenen mensen die in 1x online gaan. Zal het wel wezen. Klik om te vergroten... Dat is wel 1 van de dingen inderdaad server overbelast met andere woorden steam kan het niet aan. Verder vind ik het wel een oke spel ben nu Level 16
V vincent Gouden member 9 november 2010 #49 best lachen, moest net een stukje glas in een gangster zijn mond doen en dan op zijn face slaan
SillentWolf New member 10 november 2010 #51 Dan ben je druk geweest. Ik moet nog steeds beginnen met de game.
k.3nny Oldscool. 10 november 2010 #52 Gewoon no life met SMG class tot level 15, daarna kopen wat je wilt en dan 6 uur achter elkaar spelen ik heb nu 125.663 Duty points.
Gewoon no life met SMG class tot level 15, daarna kopen wat je wilt en dan 6 uur achter elkaar spelen ik heb nu 125.663 Duty points.
LightStar DataCenter 10 november 2010 #53 k.3nny zei: level 40 in 9uur. Klik om te vergroten... Tijd over ofzo ik moet ook nog gewoon werken dus ja waar speel je hem op console of pc ?
k.3nny zei: level 40 in 9uur. Klik om te vergroten... Tijd over ofzo ik moet ook nog gewoon werken dus ja waar speel je hem op console of pc ?
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 10 november 2010 #55 Ziet er naar uit dat het een goed spel is? Niet zo verneukt als de vorige?
k.3nny Oldscool. 10 november 2010 #56 Ik vind hem Awesome-O Ik heb ook al 15x die honden gebruikt. damn wat vet joh
Freddy Administrator Forumleiding 10 november 2010 #57 Vind je de single player awesome of online? Is de server systeem zelfs als bij MW2?
k.3nny Oldscool. 10 november 2010 #58 online he single players speel ik nooit. Servers is gewoon oldscool, Find servers en hoppa kiesen uit 5000 servers
online he single players speel ik nooit. Servers is gewoon oldscool, Find servers en hoppa kiesen uit 5000 servers
Freddy Administrator Forumleiding 10 november 2010 #59 VEEET!!! Dus mensen kunnen weer hun eigen server hosten??