Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ga hem uiterraad in huis halen puur omdat ik ze allemaal heb van de eerste cod al af dus deze kan niet ontbreken .
Hoop dat ze van de fouten hebben geleerd bij mw2 want de game is nu rampzalig .
Ziet er allemaal veel belovend uit .
baal er nu ook echt verschrikkelijk van..
Heb zoveel geld nu in me build al zitten (en dingen besteld)
Dat is geen geld meer heb voor black ops en zal ik moeten wachten tot sinterklaas....
Dom Dom, maar heb al geregeld dat ik morgen uit school eff kan spele
Lol, 12 jongens uit me klas hebben zich al ziek gemeld voor morgen en gaan vannacht om 12 uur hem halen..
Snap eigenlijk niet waarom me ouders het nog vieren, ik ben bijna 15, me zus is 18 en me zusje is 10 (die heeft het ookal 2 jaar door),maaar vind het niet erg. als ik me kado maar krijg
Snap eigenlijk niet waarom me ouders het nog vieren, ik ben bijna 15, me zus is 18 en me zusje is 10 (die heeft het ookal 2 jaar door),maaar vind het niet erg. als ik me kado maar krijg
oww dan kom ik vaker spullen bij je ophalen
maar to the point
heb voor morgen vrij genomen dus heb dagen zat nog
dus om 9 uur sta ik bij free record shop
en dag de rest van de dag vullen
Ja, ik ga dit weekend maar ff de stad in om hem te halen , heb een nieuw spel nodig. MW2 is nog steeds leuk, maar iets nieuws in vergelijkbare stijl al helemaal .
Leuk dat veel mensen hem gaan halen !
ga hem morgen uiterraad ook even oppikken en dan kijk ik wel wanneer ik tijd heb ervoor.
Alleen college ect afzegen voor een game gaat mij wat ver.
Maar goed dat ben ik
Volgens mij hebben ze op mijn werk rekening gehouden dat cod uitkomt want we hebben maar 1 adresje waar we moeten zijn.
Ben dus begin van de middag al thuis