Stephan---pro
New member
hoogwaardig staaltje werk wat je heb afgeleverd :icon_biggrin: maar een woord voor PRACHTIG.
Respect :023:
Respect :023:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
lijkt me beter dan die sticker .dan is het een mooie zwarte doos
jij heb de corsair c70 case en er zitten ook hendels boven op om hem op te tillen, mijn vraag is of het stevige hendels zijn om je volle pc op te tillen zonder bang te zijn dat het breekt of kraakt?
en is het mechanisme waarmee je het zijpaneel vast zet van goede kwaliteit?
Want ik ben ook bezig met een nieuwe x79 pc samen te stellen maar dan met deze case, en was benieuwd of hij van degelijke kwaliteit was.
Ik snap het niet. Hoe kan je nou twee slangen van je CPU blok af krijgen :S Zal wel aan de tijd liggen... Wss kijk ik gwn niet goed genoeg.
Mag ik je vragen hoe je dat gedaan hebt met de heen- en retourleiding voor de cpu? Loopt er daar gewoon vloeistof van onder naar boven en ontstaat er automatisch flow? Of zijn dat twee aparte connectors?
Ik vind het namelijk echt heel netjes zo. Een naar boven met twee aansluitingen die zo naar je blok gaan.
Ik heb straks een bouw met 4 cpus dus dan zou zoiets wel erg veel ruimte kunnen besparen.