gunnie_nl
New member
butt ugly
want dat is die :icon_biggrin:
ik was men armor lcs beu en dan meer het lawaai wat die produceerde...
ik had al eens gekeken voor een stillere oplossing, het ding staat hier in de woonkamer.
en zo,n airco op de achter grond zonder koele lucht is niet alles.
ik had al eens gekeken naar innovatec maar die waren nou net wat te prijzig.
schetste mijn verbazing, dat freddy hier er een aantal aanbod. ( voor een hele leuke prijs)
dus operatie stilte begonnen.
het is geen build log, en zeker geen hoogstaand stukje mod werk. ik vind het fantastisch om jullie werk en geestdrift te zien, maar van dat gepriegel ben ik niet. ieder zijn skills (dat zijn het zeker), het is niet de mijne.
ik stel u voor butt ugly
1 big tower met een passieve radiator met schroud en fan.
1 maal xspc bay res met pomp (jaja zo,n lullig dingetje)
1 maal dvd brander
1 maal reobus (voor de 30watt uitgangen)
een niks zeggende zijkant, ding komt later naast men bureau te staan uit het zicht.
de binnenkant,
naast de pasisieve rad, boven in een rx240 met 2 tyfoons derop, hierop zit de baypomp.
na de rx240 komt de liang 400 met xspc res, die stompt het door de heatkiller, fusionblok aansluitend door de 295gtx.
het geintje is, idle (dus beetje surfe, email, downloaden, spelletje voor de vrouw)
draai ik de liang 400 uit. alle fan,s tot zo goed off.
en rust in de tent.. eindelijk:eusa_shhh:
ma als papa wilt game dan een vette slinger aan de reobus alle fan,s incl. die van de schroud volle sjas. koptelefoon op en BC2 hadsikidee:icon_super:
ik zit nu te typen in stilte en temps cpu 39., mb 47. gfx 45.
net ff stress test gedaan met alles volaan pomp en fan,s cpu max 60. gfx nog niet getest.
weer met dank aan highflow voor het rap leveren van de div. benodigdheden.
gr.
gunnie_nl
want dat is die :icon_biggrin:
ik was men armor lcs beu en dan meer het lawaai wat die produceerde...
ik had al eens gekeken voor een stillere oplossing, het ding staat hier in de woonkamer.
en zo,n airco op de achter grond zonder koele lucht is niet alles.
ik had al eens gekeken naar innovatec maar die waren nou net wat te prijzig.
schetste mijn verbazing, dat freddy hier er een aantal aanbod. ( voor een hele leuke prijs)
dus operatie stilte begonnen.
het is geen build log, en zeker geen hoogstaand stukje mod werk. ik vind het fantastisch om jullie werk en geestdrift te zien, maar van dat gepriegel ben ik niet. ieder zijn skills (dat zijn het zeker), het is niet de mijne.
ik stel u voor butt ugly
1 big tower met een passieve radiator met schroud en fan.
1 maal xspc bay res met pomp (jaja zo,n lullig dingetje)
1 maal dvd brander
1 maal reobus (voor de 30watt uitgangen)
een niks zeggende zijkant, ding komt later naast men bureau te staan uit het zicht.
de binnenkant,
naast de pasisieve rad, boven in een rx240 met 2 tyfoons derop, hierop zit de baypomp.
na de rx240 komt de liang 400 met xspc res, die stompt het door de heatkiller, fusionblok aansluitend door de 295gtx.
het geintje is, idle (dus beetje surfe, email, downloaden, spelletje voor de vrouw)
draai ik de liang 400 uit. alle fan,s tot zo goed off.
en rust in de tent.. eindelijk:eusa_shhh:
ma als papa wilt game dan een vette slinger aan de reobus alle fan,s incl. die van de schroud volle sjas. koptelefoon op en BC2 hadsikidee:icon_super:
ik zit nu te typen in stilte en temps cpu 39., mb 47. gfx 45.
net ff stress test gedaan met alles volaan pomp en fan,s cpu max 60. gfx nog niet getest.
weer met dank aan highflow voor het rap leveren van de div. benodigdheden.
gr.
gunnie_nl