• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

butt ugly

toch maar W10 op ssd gezet. (jong das lanngzaaam) maar ik geloof niet dat W10 men vriend gaat worden de komende tijd.

clean install ddu om inbox drivers te verwijderen, laatste driver op gehaalt, instaleren krijg je...
20160131_164331.jpg

terwijl aida64 zegt...
20160131_165842.jpg

ook er achter gekomen dat pci-e kabels niet uitwisselbaar zijn tussen de verschillende merken psu,s.
2 sharkoon kabels in men corsair hx1000 gestoken, lang leven de kortsluitbeveiliging. paf psu uit en gelukkig niet men gfx opgeblazen.
dus nu om pinnen of andere kabel zien te vinden.. ik kom nu wel een aansluiting te kort op men psu nu is er een eps12v op men MB minder (1 ipv 2).

en 3dmark is der ook niet blij mee http://www.3dmark.com/3dmv/5406713

update loste het op http://www.3dmark.com/3dmv/5406726

Laatst bewerkt:
oke pci-e4x kabel binnen van Freddy altijd happy met een lolly

20160211_182555[2].jpg

maar.. hij was wel iets wat kort, in mijn gedachte was 7 cm langer. maar volgens men vriendin niet.
jah met die triple bridge en de sli bridge kon ik er geen vouw in leggen en naar het einde van de gfx afdeling.

20160131_103421[1].jpg

dus lichte overpeinzing pci-e4x past ook in pci-e16x die extenders had ik ook zien staan..

oke dus,

20160211_185027[1].jpg

ff lampie der tegen om te steunen geen zin in kortsluss met men favo harddrive.

nu had ik de revo nog nooit aan de onderkant gezien weched tussen de gfx kaarten waar je normaliter ook nooit de mooie kant van ziet.
even noodoplossing maar zo,n revo is best sexy om te zien op starten.

had vandaag melding dat men find7 onderdelen klaar lagen dus binnenkort een wat beter foto,s / filmpje.

happy, weer op W7 en men revo :icon_cool:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan