• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

butt ugly

nu had die xspc single bay pump al wat kilometer der op staan dus het was te verwachten.
van de week gaf het pompje de geest. (dochter op pc, verder geen schade)

weer het tijd voor wat nieuws, de door mij altijd gewaardeerde kogelvrije RP-402x2 van koolance. (men eerste blokje was van koolance, blijft eerste liefde)

deze zal de taak van stationaire en over-drive pomp over nemen, wat weer wat ruimte in de case vrij maakt.

1 pomp constante voeding iets minder volts voor dagelijks gebruik, 2e pomp op controler voor het betere bench en game werk :D

(again, thx freddy voor de vlekkeloze levering)

Laatst bewerkt:
updatetje:

eerst de res op zijn plek, als de post morgen op tijd is 2e pomp er in.

imag0023g.jpg

nog wat aan het geheugenmagazijn gesleuteld.

eerst hadden we dit

imag0062w.jpg

toen dat

imag0063jy.jpg

nu nu dit :)

imag0064e.jpg

resulterende in een nieuwe 24/7 setting.

1909495.png

nog ff een reportje over het koolance verhaal.

speciaal bochtje voor dubbele pomp in serie was binnen dus maar weer eens de boel afgetapt.
pomp no: 1
imag0065d.jpg

pomp no:2 met bochtje inzicht.

imag0066c.jpg

systeem weer gevuld,..nou ff opstarten (holly smokes)

imag0067r.jpg

nou toch maar die speciale insert erin voor pompen in serie. (zou beter ontluchten)

imag0068q.jpg

ontluchten ging nog niet echt beter, blijkt dat er een 2e insert is ontworpen om dit probleem te tackelen. (wordt gratis na geleverd door koolance)
For customers having issues with air in the upper reservoir, our new bleed pipe kit should make things easier. If you already have an RP-402X2 or RP-452X2 (original or revision 1.1), we're sending the kit for free through August! See here for details. Revision 1.2 reservoirs on our website now include this component.
oke ff de lambada gedaan met de case en de meeste lucht was er wel uit.

hup in de bios.

imag0071nw.jpg

nu de beide pompen over het mb worden bekrachtigd, automatisch rmp controle en shutdown op het moment dat er problemen met de pompen zijn.

imag0074fm.jpg

na de lambada en een nachtje staan geen problemen lucht en schuim, maar toch maar ff een request indienen voor zo,n 2e ontwerp insert.

imag0070t.jpg

nou eindelijk de moeite genomen om de bleedkit er in te schroeven. en ik moet zeggen het werkt wel.

imag0124r.jpg

ff 2 uur! burnin tests gedaan met linpack en linx, niks boven 75 gr op de cores.

stabiel en koel, prima toch ;)

butt ugly is still alive..

het zij in wat aangepast vorm, RP-402x2 pump res. was geen blijvertje. pompjes zijn toch te fragiel. zo res. gehouden eheim der achter niks aan het handje verder. loop aan gepast koelt stukken beter.

moederbord uit gewisseld met een legende, de Rampage extreme 3 uit jaja het "L3p desk". mijn RE3 had al eens iets vocht gezien.
en die van peet incl. alle koelblokken was toch een mooie optie. (waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben)

vorige week de W3590 uit gewisseld met een W3670 tikt al weer weg met 4000 op de nu 6 cores en ik moet zeggen soepel.

nu nog eens de gtx480 sli een upgrade je geven kan ik lekker rap men mail blijven doen.

Laatst bewerkt:
triple bridge was al binnen, nu nog even wachten op de 3e kaart.

20160123_100518.jpg

vandaag 3e kaart bij de post :) even power block in elkaar bouten.

20160125_190718.jpg

en uuh,.. ja daar tussen moest nog wel men OCZ revodrive, volgens het plaatje moest het kunnen :087::mad:
dubbel hdmi afscherming van de middelste kaart zit in de weg, zal een extender kabel bij moeten... om de revo
ergens anders te plaatsen.

20160125_191836.jpg

in afwachting van men pci-e extender, alvast de waterloop in elkaar gestoken en ontlucht.
men gevoel zegt iets meer flow als 2 in serie.

ik zit zelf ff te denken om w10 op een ssd te gooien om de boel even te proberen.
ma dan moet ik eerst de schuur door voor men extra pci 6 kabels.
of passen alle kabels dus ook van andere merken in die psu?

en gezien men find7 een hap uit de vloer heeft genomen en ik nu foto,s maak het een s4neo (brak)
toch nog maar een wat knappere gemaakt. (wat die vorige zijn niet om aan te zien)

eGKFvwJ.jpg

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan