• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Burger King vs McDonalds

Welke vindt je lekkerder

• Burger King

Stemmen: 28 50,9%
  • McDonalds

Stemmen: 27 49,1%

• Totaal aantal stemmers
    55
ik houd ook meer van de friet bij de mac, ook de kipnuggits bij de mac vind ik heeeeeerlijk, ook de milkshake aardbij.

maar de whopper is weer lekkerder, als ik voor de whole package ga, dan is dat meestal bij de mac: Big mac, 9 kip nuggits BBQ saus, grote friet, 2 mayo en milkshake aardbij :D

moeilijke keuze :)

ik eet altijd standaard bij de mac een QP menu met frietsaus en een aardbei shake en een losse Big mac en een mc kroket :) :) :)

en bij burger king eet ik altijd een double bacon dubbel cheese xxl menu met twisters en een long chicken met kaas los erbij en een shake :) :) :)

kortom : veel en vet :p

het nadeel vind ik altijd bij beide dat ik na 2 a 3 uurtjes weer honger heb !!!

Laatst bewerkt:
MAC all the way!! Die Whoppers lekken aan alle kanten. Teveel tomaat zodat het broodjeveel te klef wordt en dat in een papiertje:012:.... Ook het vlees vind ik niet lekker bij de BK.
Nee, doe mij maar een Big Mac in een doosje met lekkere friet in een kartonnen doosje en niet in een zakje:023:
Al moet ik verhongeren... bij de BK kom ik nooit meer.

als het moet, dan bij de burger king... maar ik kan zelf toch echt de lekkerste hamburgers maken :)
lekkere dikke hamburgers kopen. hmmm denk dat ik dat morgen maar eens ga doen :p zal wel een pic posten ;)

Eet er eigenlijk amper bij beide..

Lekkerste vind ik de doodsimpele hamburger bij de mac hmm, bij de burger king vind ik het enorm droog de hamburger

Maar goed dat praat ik over 1x in 3 maanden dat ik daar ooit eet

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
chinx [2010] King Of Fighters Films / Movies 4
Freddy [1992] King of Beggars (Stephen Chow) Films / Movies 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan