• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Burger King vs McDonalds

Welke vindt je lekkerder

• Burger King

Stemmen: 28 50,9%
  • McDonalds

Stemmen: 27 49,1%

• Totaal aantal stemmers
    55
Ik ben ook vaste klant bij Bram :D

Heb vaak genoeg eerst een Whopper gegeten bij de BK op de Lijnbaan om vervolgens naar Beurs te gaan voor een brammetje met mayo :D

Om de laatste paar frietjes uit de puntzak te halen, moet je het anders vasthouden.
Ik kan het moeilijk uitleggen, maar heb zo mijn eigen techniek om mijn vingers niet vies te maken :p

Hmm, burgers :)

eigenlijk interesseert het me geen hol waar ik de burger haal hier in nederland. Ben maar 1 keer in mijn leven een ECHTE burger tegen gekomen, en dat was in het land van de burgers.

In Amerika, San Francisco, ga vanuit de stad over ''The golden gate'' (dus alcatraz aan je rechter hand houden). Vervolgens net na de brug naar beneden. Daar zit een oud winkeltje, waar een rij van minimaal 200 meter voor staat XD
Burgers zijn er in 1 soort te bestellen. The Burger :D

Het is een brood met een stuk vlees. klaar, geen poespas, gewoon brood met vlees. En mocht je het echt niet zonder kunnen, een beetje saus en sla. Ik heb het geprobeerd te wegen, maar het was zwaarder als mijn halve liter flesje water ;)

Dus, mocht je ooit die briljante burger willen hebben, ff naar San Francisco:p

Ik heb zelf liever een burger van de Mac dan van de BK, omdat ik niet zo'n fan ben van puur ongekruid rundvlees wat ze daar gebruiken. :p

Ik heb ooit eens ergens in het zuidwesten van de VS een burger gehad bij een restaurant wat in een omgebouwde antieke treinwagon zat.
Heb daar toen een gigantische burger met guacamolesaus gehad. Het was een aparte, maar wel erg lekkere ervaring. :D
Ze weten daar bij de meeste restaurants zowieso wel lekker eten klaar te maken.

Zelf maken wij af en toe thuis een hamburger klaar. Gewoon een goede burger op een broodje met wat gebakken uienringen en mayo en ketchup erop. Dat smaakt eigenlijk nog het lekkerst. :)

sommige subway's hebben het sommige niet meer, vroeger was het een standaard. Elke subway in nederland is een francise nemer. Aan het begin moest het nog maar een jaartje of ander half geleden zo uit mn kop hebben ze dat afgeschaft omdat een aantal er zwaar verlies op draaide en het moeilijk te controleren is. Dus nieuwere subway's doen het eigenlijk nooit meer helaas alkmaar leiden en amsterdam hebben het ook weg gehaalt...

stelletje mac fappers hier...
als je bij de mac hebt gegeten heb je gewoon geen chemo kuur meer nodig..
maar het liefste bak ik mijn burgers nog zelf ;)
en daarna bij mij bij de friettent :D daar krijg je tenminste een huge berg vlees + gebakken uitjes + sla + ei + special burger sauce :D en dan de BK

ja shit dat bedoelde ik ook, tis net alsof je in ja stuk karton ofzo kauwt tis iig kei smerig :/

Snap niet hoe die amerikanen het "vol" houden ^^
In america heb je lekkerdere hamburgers dan hier in die fastfood tenten;) met echt gehakt en alles is vers.. ik ben er laatst geweest en die hamburgers proef je gewoon dat het gehakt is en niet rubber hammburgers van de Mac ofzo..
Ik heb gekozen voor de Whopper want toen wij op vakantie gingen en tussenstop hadden in mexico, namen wij voor het eerst een Whopper:p goed vers was die en goede smaak aan het vlees vind ik..
bij de mac neem ik altijd kipnuggets ofzo of een bigtasty, voor de rest komen we eigenlijk nooit bij zulke tenten:p

zelfgemaakte zijn nog het beste:)

In america heb je lekkerdere hamburgers dan hier in die fastfood tenten;) met echt gehakt en alles is vers.. ik ben er laatst geweest en die hamburgers proef je gewoon dat het gehakt is en niet rubber hammburgers van de Mac ofzo..
Ik heb gekozen voor de Whopper want toen wij op vakantie gingen en tussenstop hadden in mexico, namen wij voor het eerst een Whopper:p goed vers was die en goede smaak aan het vlees vind ik..
bij de mac neem ik altijd kipnuggets ofzo of een bigtasty, voor de rest komen we eigenlijk nooit bij zulke tenten:p

zelfgemaakte zijn nog het beste:)

ja en nu heb je de Mexicaanse griep, heb ik liever stuk rubber:081::005:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
chinx [2010] King Of Fighters Films / Movies 4
Freddy [1992] King of Beggars (Stephen Chow) Films / Movies 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan