Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Een Bram en een Sub, dat is pas een lekker menu =3
+ gratis refill voor drinken bij de sub
In america heb je lekkerdere hamburgers dan hier in die fastfood tenten met echt gehakt en alles is vers.. ik ben er laatst geweest en die hamburgers proef je gewoon dat het gehakt is en niet rubber hammburgers van de Mac ofzo..ja shit dat bedoelde ik ook, tis net alsof je in ja stuk karton ofzo kauwt tis iig kei smerig :/
Snap niet hoe die amerikanen het "vol" houden ^^
In america heb je lekkerdere hamburgers dan hier in die fastfood tenten met echt gehakt en alles is vers.. ik ben er laatst geweest en die hamburgers proef je gewoon dat het gehakt is en niet rubber hammburgers van de Mac ofzo..
Ik heb gekozen voor de Whopper want toen wij op vakantie gingen en tussenstop hadden in mexico, namen wij voor het eerst een Whopper goed vers was die en goede smaak aan het vlees vind ik..
bij de mac neem ik altijd kipnuggets ofzo of een bigtasty, voor de rest komen we eigenlijk nooit bij zulke tenten
zelfgemaakte zijn nog het beste
haha wat jij wilt dat was 4 jaar geleden domboja en nu heb je de Mexicaanse griep, heb ik liever stuk rubber:081::005:
Hebben jullie weleens gegeten bij "Wok 2 go"?
Daar heb ik vanavond weer eens gegeten, heel vettig, maar het is wel ok
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[2010] King Of Fighters | Films / Movies | 4 | ||
[1992] King of Beggars (Stephen Chow) | Films / Movies | 1 |