Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb laatst een Samsung SH-D163B DVD speler gekocht.
als ik in het apparaatbeheer kijk staat er TSSTcorp SH-D163B.
TSSTcorp staat voor Toshiba Samsung Storage Technology Corporation.
Het is een joint venture
Zie google
lol nee ik mag graag bruiloft/verjaardags filmpjes maken, en videobanden op dvd zetten, daarna zeg maar 1 film 100 keer branden voor iedereen die er was, en voor 3x2 tientjes scheelt mij dat HEEL veel tijd
Ik vind een aparte topic over het woord van iemand die tegen de rest in gaat overbodig. Ben blij dat mijn pubertijd weer voorbij is zo'n beetje.
En dat het merk bij die bulk versies niet op het frontje staat is een simpele verklaring voor. Sommige computer fabrikanten zijn zelf niet in het bezit van een dergelijke drive. Dan kopen ze dus hun drives bij Samsung, maar het is natuurlijk wel vreemd als jij bijvoorbeeld een computer van Acer hebt met een Samsung logo op de DVD drive. Klinkt logisch, niet?
Ik gebruikte Acer even als voorbeeld, of ze de drives gebruiken van Samsung weet ik niet.
Maar hoe dan ook, ik meld me af op deze discussie.