Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Goedemorgen,Ik heb al weer een hele tijd geleden een Bulgin powerswitch aangeschaft bij jullie, deze Bulgin Silver / Blue LED 16MM MP0045/1E2BL012, nu eindelijk begonnen met aansluiten maar krijg dat ding op werkelijk geen enkele manier aan de praat.Ik heb alle berichten hier nagelezen maar kom er nog niet echt uit, ik ben ook een totale leek op het gebied van stroom dus dat van 12v en weerstandjes enzo gaat totaal aan mij voorbij, ik heb wel foto's voor jullie en het is miss handig om te vermelden dat ik ook de snoertjes erbij heb gekocht dus de zwarte en de rode en de 2 witte voor de leds!Onderstaand de foto's mocht er iemand zich geroepen voelen me even te helpen.....HEEEEL GRAAG!!Groetjes,Dennis.[ATTACH]15200[/ATTACH][ATTACH]15201[/ATTACH][ATTACH]15202[/ATTACH]
Goedemorgen,
Ik heb al weer een hele tijd geleden een Bulgin powerswitch aangeschaft bij jullie, deze Bulgin Silver / Blue LED 16MM MP0045/1E2BL012, nu eindelijk begonnen met aansluiten maar krijg dat ding op werkelijk geen enkele manier aan de praat.
Ik heb alle berichten hier nagelezen maar kom er nog niet echt uit, ik ben ook een totale leek op het gebied van stroom dus dat van 12v en weerstandjes enzo gaat totaal aan mij voorbij, ik heb wel foto's voor jullie en het is miss handig om te vermelden dat ik ook de snoertjes erbij heb gekocht dus de zwarte en de rode en de 2 witte voor de leds!
Onderstaand de foto's mocht er iemand zich geroepen voelen me even te helpen.....HEEEEL GRAAG!!
Groetjes,
Dennis.[ATTACH]15200[/ATTACH][ATTACH]15201[/ATTACH][ATTACH]15202[/ATTACH]