Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
ik heb dit topic even doorgelezen en zie allemaal switches met 6 aansluitingen of 8 aansluitingen. Nu heb ik ook een 16mm vandal switch gekocht, maar er zitten maar 5 aansluitingen op. ik heb maar even een plaatje wat hierboven stond gebruikt: die 5 aansluitingen zitten er dus op. Ik wil hem als powerbutton gebruiken, waar moet ik de kabels dan op aansluiten? De kabels voor het ledje dus op de bovenste en onderste maar de rest? hopelijk kan iemand me helpen
ik heb dit topic even doorgelezen en zie allemaal switches met 6 aansluitingen of 8 aansluitingen. Nu heb ik ook een 16mm vandal switch gekocht, maar er zitten maar 5 aansluitingen op. ik heb maar even een plaatje wat hierboven stond gebruikt:
die 5 aansluitingen zitten er dus op. Ik wil hem als powerbutton gebruiken, waar moet ik de kabels dan op aansluiten? De kabels voor het ledje dus op de bovenste en onderste maar de rest? hopelijk kan iemand me helpen