• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bulgin / Vandal Power Switch: Aansluiting?

ik heb net mijn 16mm switch uitgemeten. want 19mm zijn er maar 4 aansluiten. En het schematje dat freddy toonde moet je dus tussen C1 & NO1 aansluiten. Als je drukt op je switch krijg je een puls .. als je tussen C2 & NC2 aansluit heb je constant een puls en wil je pc heel de tijd heropstarten.

veel succes.. wat een multimeter allemaal kan doen :)

edit : bij de 19mm switch moet je schuins over elkaar aansluiten. dan werkt hij ook als een druk knop.
 
OK, switch werkt!! Aangesloten op C1 en NO1.

LED verlichting is nu ook ok, de LED-kabel aangesloten op de +5V en ground van de speaker aansluiting op het moederbord (die was toch niet in gebruik).

2njgdv4.jpg


33k4txg.jpg


Bedankt allemaal voor de hulp!
 
maatje, geen probleem.

waarom led aansluiten op ground van speaker? brand hij heel de tijd? is toch toffer als hij op HD led brand of power led brand?
 
ik heb de 19 mm bleu versie. daar zitten 4 aansluit punten op ik heb de aansluiting van de leds al gevonden maar hoeveel volt ken ik er op zetten? want ik durf er hem niet zo maar aan te sluiten.

Voltage, contact DC max:24V ?
Voltage, forward at If:3.4V ?

alvast bedankt
 
de 19mm variant heeft een weerstand, de 16mm switch niet. gewoon er tussen solderen en op je pinnetjes hangen van LED PWR of LED HDD dan kan je niets verkeerd doen.
 
uit de pinnetjes van de pwr led komt 1,5 v en dan wil jij der nog een weerstand tussen zetten ? weerstand is 435 ohm. hou je niks over heb ik geprobeerd maar hij gaat niet echt branden ofzo
 
is dat maar 1.5v van die pwr led pinnetjes? probeer rechtstreeks dan? heb je hem niet omgekeerd aangesloten? dat hij spert? Is lang geleden hoor al die elektriciteit..
 
Nee helaas hebben wij er ook geen gebruiksaanwezing of instructies bij gekregen :(

We zullen er uit moeten komen met "trial and error".

Heeft jouw laatste poging ook niet geholpen?
 
ik heb hem direct aangesloten ik zie heel vaag wat branden. zoiest verwachte ik al. omdat het maar 1,5 v is en blauwe leds op 3,5 werken. als ik een gokje mag doen denk ik met de weerstand op 12v maar dat wil ik eerst berekenen. punt is ik weet niet hoe ik dat moet doen :p
 
Laatst bewerkt:
ik weet het al, een maat van me heeft ff geholpen. Je de weerstand gebruiken en de led aansluiten op 12v. en dan doet hij het misschien iets op bij het product in de webshop te zetten ? vind het wel jammer dat ik deze info niet had en kan begrijpen dat andere concumenten dit ook vinden.

Die maat van me gaat ook helpen om een witte 19mm versie aan te sluiten op de ide led zodat hij ook gaat knipperen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ThomasJS Bulgin Vandal Black: blue led en Power Inlet voeding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
N Vandal/Bulgin switchen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Gurt11 Bulgin Switch - Momentary of Latching? HighFlow Webshop 3
meneer peer Lengte schroefdraad Bulgin switches Cases en Modding 3
Sw333t "Bulgin" on/off switch met groene led-ring HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Mobomonster Powerswitches van Bulgin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Besje ModMyToys Vandal resistant switch 22mm - momentary RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
O Lamptron 22mm vandal switch HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
TYPHOON Lamptron Vandal Switch Cases en Modding 2
D Lamptron Vandal Switch aansluiten op microcontroller Handleidingen en Installatie Tips 6
K Vandal switch op een lamptron cffl inverter plaatsen Handleidingen en Installatie Tips 23
M Hoe Lamptron Vandal Switch aansluiten? Cases en Modding 9
K oneigenlijk gebruik vandal powerswitch Cases en Modding 5
Flipmode 16mm Vandal Switch Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
meneer peer hoe sluit je een vandal switch aan. Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Psu power connectors Cases en Modding 2
Hightower Thermal Grizzly WireView power meter gpu HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote Cases en Modding 6
S 5 pin led switch power knop aansluiting Cases en Modding 1
Jason EK-Quantum Power Kit D-RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
arwin74 EVGA power link Gevonden 0
Sw333t ModMyToys 3-Pin Power Distribution PCB 3xWay Block [MMT-PCB-3WAY] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Freddy Classy 220v Power Plugs / Stekkers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
C [TKA] Bitspower X-Station Power-Extension II - Blue Verkocht 0
Tath AquaComputer Power Adjuster 3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H ModMyToys 3-Pin Fan Splitters / Power Distribution PCB's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D [CLOSED]Inter-Tech Combat Power 750W Gesloten 6
ProAce Lenovo T61 power on password Problemen & Oplossingen 2
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
fatal_error.be Bitspower X-Station LED Power Hub-wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
tomasvanderpijl 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Singular1ty [REFUSED] Be Quiet! Dark Power Pro10 550W Verkocht 2
F [VERKOCHT] Cooler Master Real Power M1000 Verkocht 1
canonchiel Fractal Design Power Gallery & Build Logs 32
H BITSPOWER X-Station LED Power Hub (in oranje aub) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
1 Water koeling Recom evo power station 300 euro budget Advies Waterkoeling Setup 10
1 19johnny73-Johan-Recom evo power station Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Ludwig Green power Gallery & Build Logs 10
volcom Phobya sata power extension 30cm black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Adam Vandervorst evga 1650 watt power suply !!! Hardware & Software 16
Ant 1 klein vraagje betreffende Molex Power Connector Pins HighFlow Webshop 3
W Stroom / Energie / Power / Watt meter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
XenoMorpH 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Zwelgje Bitspower X-Station Mini Power-Extension II Female Version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
K Žabe Power PC Gallery & Build Logs 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan