Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Buizen vullen niet volledig op? / Pompen krijgen geen water in de buizen?
260 rpm is nog steeds meer dan 0 rpm . De waterkanalen bij de chipset blokken zijn wel flink kleiner dan bij een cpu (of gpu), dus die openhalen zal vast nog wel wat vuiligheid opleveren.
heb al mijn blokken opengedaan en schoongemaakt, in chipset was er geen vuil te bespeuren.
rad's schoongemaakt enz. maar nog steeds 260 rpm met de bitspower flow meter.
Als je steeds dezelfde flow hebt (260rpm) dan zit je probleem misschien wel in de flowmeter. Die flowmeter die jij gebruikt kwam met een Flow Diameter Conversion Set. Die buisjes met verschillende diameters (ID). Welke heb je er in zitten? Probeer eens een grotere maat of helemaal geen en kijk dan of je verschil in flow ziet (rpm).
Als je steeds dezelfde flow hebt (260rpm) dan zit je probleem misschien wel in de flowmeter. Die flowmeter die jij gebruikt kwam met een Flow Diameter Conversion Set. Die buisjes met verschillende diameters (ID). Welke heb je er in zitten? Probeer eens een grotere maat of helemaal geen en kijk dan of je verschil in flow ziet (rpm).
Ik heb maar van elk een.
Dus aan de andere kant moet ik dan geen steken.
Ik moet wel zeggen sinds ik meer flouw heb volgens indicator en waarschijnlijk door het spoelen van de blokken is mijn gpu in game 11 graden koeler is.