Zo dit heb ik gister gedaan met de laatste mod spullen die ik al had klaar liggen, vanaf nu is het wachten op mod spullen of moeten ze nog besteld worden.
Te beginnen met dit;

Dit is de power button van de ncase... een standaard plastic knop met zo'n klik switch en dat is een beetje 'cheap' voor een case van deze kwaliteit. Daar moest wat aan gebeuren vond ik, en daarbij had ik destijds al een idee met mijn ontworpen case die ik nu uitvoeren kan.

Erg fijne en destijds dure schuifmaat, zoals je kunt zien is deze nogal veel gebruikt en zo handig als ik ermee ben kan ik je nog wel een ding of 2 leren over die dingen.
13mm! Dat is een lastige maat, wat kunnen we daarop verzinnen... ja what if... what if...

Ja Vandal buttons van dat formaat bestaan! 12mm... 1mm te kort en dat is zo'n past wel/niet geval ivm loszitten.

Dit toveren we om in...
[/MG]http://i.imgur.com/8XWeIbL.jpg[/IMG]
Dit! met extra weerstandje anders vind ik het licht te fel... hoef niet heel mijn appartement verlicht te hebben. Deze weerstand brengt ongeveer de 5V terug naar 3V uit mijn hoofd, iig 470ohm.
Oh en wat ligt daaronder... dat is dit zeer toffe spul;
[MEDIA=youtube]K9jHSqp6K5E[/MEDIA]
Dat heb ik altijd al eens willen gebruiken en nu dan de kans, denk dat dit zeer mooi is voor accenten zoals deze.
Deze stof (is geweven en met plaklaag, het is geen normale sticker!) lijkt zeer goed op echt koolstofvezel, iets dat zeer racy is en wel bij de build past.
Wil het echt alleen voor accenten gebruiken, veel mensen overusen het voor een groot oppervlak en dat vind ik toch een heel stuk minder. Alles zit in de (kleur)verhoudingen =)

De frontpanel op de stof...

Uitgesneden en hierna ga ik met het mesje nog mooi rond voor scherpe nette randen.

Overal terug slaan zodat randen mooi zijn en niet ooit wellicht loslaten, extra duurzaam 

Dit ziet er toch aardig uit, kun je ook mooi de textuur zien.
Het past ook en dankzij de folie is het stroef genoeg dat het boeltje blijft zitten. Wellicht verzin ik wel ooit iets mocht dat paneel er ooit weer uit moeten voor extra stevigheid, maar dat is meer overengineeren dan dat het niet voldoet.

Closeup, kun je ziet dat de poorten mooi strak passen.
Mijn koptelefoon kabel is vervangbaar en heb ik mooi geüpgraded met een exemplaar met rode accenten in grijze gunmetal kleur aluminium pluggen. Past prima bij elkaar!

En het eindresultaat!
In werkelijkheid is de led kleur wit, past zeer mooi bij het aluminium kleur.
En je ziet wel vaker vandal knoppen in vooral blauw, rood, groen en soms oranje maar wit is een zeldzame kleur.
De fotochip maakt hem een beetje blauw kleurig maar hij is echt wit.
In persoon ziet dat er nog veel mooier uit dan op de foto, de lichtweerkaatsing maakt het wat moeilijk maar op de eerdere foto met het textuur kun je je het goed voorstellen.
Ik zeg prima gelukt!