• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Buildlog Cosmos S

Kep er 2 geprobeerd los te maken, allebij nog heel. Ik wil ze namelijk rood gaan verven als ik die zwarte van de HAF/Sniper niet kan krijgen. Ik mis er nog 2, en ik kan ze wel via de CMShop bestellen, maar daar hebben ze alleen de blauwe.
Als ik een mailtje van CM krijg dat ze geen zwarte kunnen leveren ben ik wel geintresseerd in die van jouw. (2 + een paar extra voor als ik het verneuk :p)
 
Zo, overstap op i7 gemaakt, net me watercooling ingebouwd,

hier ff 2 snelle foto'tjes, morgen zal ik wat meer posten :)

het is een rommel, maar heb nog 2 weken voordat me window komt. plus ik wil wel modulair voedingkie. :)


 
Jij hebt toch 2x 360 rads? heb je ze boven elkaar zitten? Ik zie die andere niet...

Idd zooitje, even netjes maken he ;)
Meer foto's please!, kan niet goed zien hoe alles verloopt :(
Blauw is toch wel mooi he.... ga ik weer bijna twijfelen over mijn kleurkeuze....
 
zoals jullie weten ben ik altijd beetje laat met posten van buildlogs, de fotos staan nog op de camera van me pa, maar deze wilde ik jullie niet onthouden



uv blauwwwww(L)
 
Ik ben weer wat laat maar wel vroeger dan eerst :p)
Zo ik heb nu net de foto's van me vader's camera gehaald dus zal nu ook even het hele verhaal doen.

Mijn WC setup:

XSPC RS360 Black
Black ice Extreme (was de die aanbieding bij Komplett van waterchill rad voor 15 euri, hij is een stuk dikker dan het XSPC rad wat ik heb)
EK, supreme plexi
Swiftech micro resevoir
Swiftech mcp350
overclocking lab plexi top
Feser uv blue slang.
fraser vloeistof uv blue
3x yate loon fan blue led +3x sythe 3000rpm dingen
een zalmann fan controller

Hardware:
i7 920
Patriot 6gb 1600
REX2
2x 8800gt in sli
tagan x-eye 700wat
raptor X
samsung f1 750gb

Eerst ging ik dus me oude setup eruit halen, dat was nog best vervelend. Aangezien ik het standaart WC blok van de striker 2 extreme in gebruik had.
Moest die dus nog een tijdje uit laten lekken, en ff het stof uit me radiator halen natuurlijk :098: :





Hier had ik nog het XSPC delta blok in gebruik, was niks mis mee, maar wilde toch liever een plexi blok aangezien ik dat mooier vind.

Aangezien ik nog me setup eerst nog wilde testen alvorens ik er watercooling op ging bouwen, hier wat foto's van toen ik me pc in elkaar had gezet op air.







zo had ik een weekje gedraait tot dat alles van highflow binnen was, heb helaas geen foto's gemaakt van echt tijdens het bouwen, maar nog wel een aantal plaatjes geschoten toen ik aan het lektesten was.







dit heb ik een uurtje laten testen zo, was toen nog heel even klein lekje bij de pomp zodra die gedicht was, geloofde ik het wel en draai ik tot nu zonder lekages :D

zo het resultaat met WC:





Vooral bij de foto's van het lektesten kan je precies zien hoe alles loopt.
Ben zelf tevreden met het resultaat. Heb 2 linker handen, dusja ben ook niet iemand die alles gaat modden. Hoewel ik miss me kast wel wil laten spuiten, vind het resultaat bij Spankyfart er heel mooi uit zien.

Mijn cpu loopt nu op 3.8 ghz met 1.36 volt, 1.35 qpi.
Volgens de LCD poster van de REX2 word mijn processor stressed 44 graden, volgens programma'tjes word me proc 60 graden, alle andere temperaturen komen wel overheen met de lcd poster(NB,SB etc), dus ik denk dat de lcd poster de cpu temperatuur bij het juiste eind heeft. aangezien de de temps natuurlijk uit de bios haalt.

Wat ik nog wil doen, is de laatste kabels netjes weg werken, dan het window waar ik op wacht(klote Coolermaster) erin zetten, ledjes in mijn waterblock doen.
 
erg netjes sting!
inderdaad nog even de laatste kabels wegwerken :)

ps: ik zou persoonlijk die kabel die van de voorkant van de kast naar de achterkant loopt met een (paar) die wrap aan/achter dat balkje hangen ;)
 
jaaa is echt een hell, zit al een hele hoop aan de achterkant, hoop dat het andere zijpaneel er nog opkan dan :>

ps: ik zou persoonlijk die kabel die van de voorkant van de kast naar de achterkant loopt met een (paar) die wrap aan/achter dat balkje hangen

welke bedoel je precies :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog even gekeken, aan de achterkant van het mobo tray ding is echt geen plek meer, moet nu de achterkant al dicht doen, door beetje op te slaan :<, mja ik ben er wel tevreden mee :D
 
Laatst bewerkt:
Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb ook zoveel kabels aan de zijkant zitten dat het sidepanel aan die kant nauwelijks dicht gaat...
Het was zelfs zo erg dat die vanzelf lossprong soms, maar nu niet meer gelukkig ^^
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Advies/buildlog waterkoeling - Phantekst ATX Evolv Tempered Glass Advies Waterkoeling Setup 6
Freddy [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas Virtual Pinball / Flipperkast 67
Sparky my first buildlog Gallery & Build Logs 15
X buildlog xander017 Gallery & Build Logs 3
A Buildlog Wooden Pc Gallery & Build Logs 4
TinusB Corsair 750 D Black and Blue Buildlog Gallery & Build Logs 5
iSP Buildlog minibeest itx (Ncase M1) Gallery & Build Logs 21
tehurtaget [Buildlog] Project S235 Gallery & Build Logs 3
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
P [Buildlog] MetalGovy Gallery & Build Logs 28
tehurtaget [Buildlog] Packard Bell µATX Gallery & Build Logs 32
Cygnitr0n [Buildlog] IMP Gallery & Build Logs 47
T Live buildlog Netwerk Gallery & Build Logs 8
Sw333t [CANCELLED] Buildlog bannertje nodig, maar niet zo handig met Photoshop? Verkocht 4
X-Tripiot X-Tripiot's Eerste buildlog :) Gallery & Build Logs 14
M Maccie's SR-2 Buildlog Gallery & Build Logs 2
mailbomber NOKC buildlog Gallery & Build Logs 14
F de coolpaq buildlog zoals beloofd Gallery & Build Logs 45
F FireStorms Giant Core I7 BuildLog Gallery & Build Logs 128
HighSpeed^ [Lian Li V1000] HighSpeeds' | Simple | Buildlog Gallery & Build Logs 33
Wouter Wouter zijn buildlog. Gallery & Build Logs 14
BETA911 [Eerste buildlog] Meet B911! (CM690 Advanced II + 5 x 120mm rad's) Gallery & Build Logs 67
Baloo.be Baloo's First Buildlog Gallery & Build Logs 30
AzzKickr Skeletor - Buildlog start Gallery & Build Logs 109
vincent Buildlog: ''Even snel tussendoor'' Gallery & Build Logs 15
Freddy Buildlog Silentmaxx ST-11 Gallery & Build Logs 38
m.d.koning Dark Power buildlog Gallery & Build Logs 31
dopestuff dope's buildlog Gallery & Build Logs 82
Alfist-GTV6 Buildlog (Progetto 116C) Gallery & Build Logs 20
bakkiebier Buildlog van Bakkiebier wc in een armor+ Gallery & Build Logs 43
MrGiorgio Buildlog verjaardagscadeau Gallery & Build Logs 11
D Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog Gallery & Build Logs 642
Q Cosmos C700P Gallery & Build Logs 4
C Gezocht (help) Front I/O panel Cosmos S. Cases en Modding 4
Dave-V Cooler Master Cosmos 2 Gallery & Build Logs 36
arwin74 [CLOSED] Cosmos S(RC-1100) 5.25" drive bay cover Gesloten 2
Aequitis StrikeZero - Coolermaster Cosmos II Gallery & Build Logs 32
L Coolermaster Cosmos S Gallery & Build Logs 6
Asphiax Borg cosmos ii Gallery & Build Logs 152
R [CLOSED] Cooler Master Cosmos S Gesloten 4
M Waterkoeling inbouwen in Cooler Master Cosmos II Advies Waterkoeling Setup 13
Thieutje CM Cosmos II windowed side panel komt eraan !!! Cases en Modding 6
C Cosmos II fan control probleempje? Cases en Modding 0
L Phobya Gchanger 280 in Cosmos 1000? Cases en Modding 3
N Cooler Master Cosmos II RC-1200-KKN1 BLACK radiator vraag snel INFO gevraagd!! Advies Waterkoeling Setup 4
C [IN-ACTIVE] Cosmos CSX Wraith Verkocht 2
kier Cooler Master Cosmos II MbK Gallery & Build Logs 226
C [Worklog]cosmos pure black crosshair republic of gamers Gallery & Build Logs 18
Sw333t Vraag over Cosmos top paneel Cases en Modding 5
S Cosmos-S zij paneel Cases en Modding 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan