Ik ben weer wat laat maar wel vroeger dan eerst
)
Zo ik heb nu net de foto's van me vader's camera gehaald dus zal nu ook even het hele verhaal doen.
Mijn WC setup:
XSPC RS360 Black
Black ice Extreme (was de die aanbieding bij Komplett van waterchill rad voor 15 euri, hij is een stuk dikker dan het
XSPC rad wat ik heb)
EK, supreme plexi
Swiftech micro resevoir
Swiftech mcp350
overclocking lab plexi top
Feser uv blue
slang.
fraser
vloeistof uv blue
3x yate loon fan blue led +3x sythe 3000rpm dingen
een zalmann fan controller
Hardware:
i7 920
Patriot 6gb 1600
REX2
2x 8800gt in sli
tagan x-eye 700wat
raptor X
samsung f1 750gb
Eerst ging ik dus me oude setup eruit halen, dat was nog best vervelend. Aangezien ik het standaart WC blok van de striker 2 extreme in gebruik had.
Moest die dus nog een tijdje uit laten lekken, en ff het stof uit me
radiator halen natuurlijk :098: :
Hier had ik nog het
XSPC delta blok in gebruik, was niks mis mee, maar wilde toch liever een plexi blok aangezien ik dat mooier vind.
Aangezien ik nog me setup eerst nog wilde testen alvorens ik er watercooling op ging bouwen, hier wat foto's van toen ik me pc in elkaar had gezet op air.
zo had ik een weekje gedraait tot dat alles van
highflow binnen was, heb helaas geen foto's gemaakt van echt tijdens het bouwen, maar nog wel een aantal plaatjes geschoten toen ik aan het lektesten was.
dit heb ik een uurtje laten testen zo, was toen nog heel even klein lekje bij de
pomp zodra die gedicht was, geloofde ik het wel en draai ik tot nu zonder lekages
zo het resultaat met WC:
Vooral bij de foto's van het lektesten kan je precies zien hoe alles loopt.
Ben zelf tevreden met het resultaat. Heb 2 linker handen, dusja ben ook niet iemand die alles gaat modden. Hoewel ik miss me kast wel wil laten spuiten, vind het resultaat bij Spankyfart er heel mooi uit zien.
Mijn cpu loopt nu op 3.8 ghz met 1.36 volt, 1.35 qpi.
Volgens de LCD poster van de REX2 word mijn processor stressed 44 graden, volgens programma'tjes word me proc 60 graden, alle andere temperaturen komen wel overheen met de lcd poster(NB,SB etc), dus ik denk dat de lcd poster de cpu temperatuur bij het juiste eind heeft. aangezien de de temps natuurlijk uit de bios haalt.
Wat ik nog wil doen, is de laatste kabels netjes weg werken, dan het window waar ik op wacht(klote Coolermaster) erin zetten, ledjes in mijn waterblock doen.