Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

UPDATE 23-01-2017

Anderhalve week geleden de 90 graden fittingen van Freddy mogen ontvangen.

Heb de loop gedraind en de nodige fittingen vervangen, in totaal 3 stuks black-sparkle vervangen voor mat-black van CoolForce. Moet alleen nog kijken naar een nieuwe zwart kraantje om het geheel compleet te maken.

[ATTACH]21148[/ATTACH]

[ATTACH]21149[/ATTACH]

Tevens de DDC350 pomp welke ik gemod had met een DIYINHK printplaatje vervangen door een normale DDC350 die ik nog had liggen. Die gemodde had toch een irritante toon bij 6V, op 12V was ie net een stofzuiger:sarc:.

Van de week ook mijn NZXT IU01 interne USB hub gesloopt. Heb hier een nieuwe voor moeten aanschaffen. Maar gelijk V2.0 genomen :icon_cool:

[ATTACH]21150[/ATTACH]

Heb alleen problemen met aansluiten van meer dan 2 USB apparaten, zodra de 2e wordt aangesloten, wordt de eerste niet meer gezien. Ik denk dat dit iets te maken heeft met windows en de USB drivers. Had al vanalles geprobeerd, daar was mijn 1e USB hub ook kapot gegaan :eusa_doh:

Verder waren er afgelopen week wat pakketjes binnen gekomen uit Chinaland.

Ik vind de Corsair RGB HD120 super vette fans, maar 80 euro voor 3 fans vind ik erg veel. Misschien maar ff voor sparen.

Tot die tijd heb ik een 3-tal AIGO RGB Ring- fans gemonteerd.

[ATTACH]21152[/ATTACH]

Opzich leuke fans met een klein controllertje (rechts op de foto) die je met een reset switch van kleur kunt laten veranderen of kunt laten roteren. De reset switch koppel ik aan een vandal switch welke ik aan de achterkant van de kast ga monteren.

[ATTACH]21155[/ATTACH]

Er is ook een Wifi-android APP versie, maar is ook bijna 60 euro en dan voor 20 euro meer heb je dan de Corsairs al.

[ATTACH]21154[/ATTACH]

Helaas kan je niet de fan speed aanpassen, ze bevatten ook geen rpm-signal kabel, draaien dus voluit op 12V. Het zijn niet de stilste fans en wil gaan kijken of ik de power toevoer naar de fan zelf kan onderbreken en daar een standaard 3-pins fanheader opaan kan maken zodat ik alsnog de fanspeed kan reguleren via de Aquaero.

Deze fans hebben namelijk een 6-pins aansluiting, 4 pins voor de belichting en 2 voor de fan zelf.

Verder zit ik te denken om de PowerAdjust2 Ultra er tussenuit te gooien. Deze wordt namelijk erg heet wanneer ik de gemodde MCP350 op 6V erop liet aansturen. De Aquaero 6 kan dit ook, maar dan zonder warm te worden.

Ook heb ik problemen met de farbwerk die niet wil werken op de aquabus, probeer nog steeds uit te vogelen waarom niet, zonder succes.

Einde komt in zicht, doe af en toe wat kleine dingen die eigenlijk de moeite niet waard zijn om te vermelden haha, maar over het algemeen moeten alleen nog de puntjes op de "i" worden gezet.

We hebben nog even tot TheParty gelukkig :)

Terug
Bovenaan