UPDATE 2-12-2016
Project heeft een tijdje stil gelegen ivm werk en andere zaken, dus niet super veel kunnen doen afgelopen periode.
Heb uiteindelijk wel wat kleine dingetjes gedaan.
Aquabus Kabeltje van de Aquaero 6 naar de PowerAdjust Ultra 2 ingekort en gesleaved. Is op dezelfde manier gedaan als het andere kabeltje. Ziet er uiteindelijk zo uit:

En hoe het was:

Hoe het nu is

Tevens de Demciflex filters aan de onderkant geplakt. De schroeven voor de beide rads zaten wel een beetje in de weg, heb eromheen moeten wegknippen. Heb tevens het goevoel dat het magnetisme watminder geworden is daardoor.

Nu ik de kelder onder de case vandaan had, stond mij het aftappunt niet aan. Deze kwam tevens tegen de onderste fan aan waardoor de kast aan de voorkant niet goed aansloot. Ben hier toch nog een tijdje mee bezig geweest om een passende oplossing te vinden. Want ik had telkens net 2 of 3 mm teveel ruimte nodig waardoor de frontpanels er krom tegenaan kwamen.
Uiteindelijk vrij simpele oplossing, maar uiteindelijk wel 2 90graden koppelingen gebruikt van mijn oude build. De koppelingen waarop ik zit te wachten die staan bij Freddy nog in backorder, dus moet ik wachten totdat deze er zijn alvorens ik de loop kan gaan vullen (anders kan ik de loop weer leeg gaan halen en dat zou zonde zijn).

Tevens de Aquacomputer Splitty9 geïnstalleerd en de fans aangesloten:

Vanaf de splitty gaat een lange 4pins kabel uiteindelijk naar de Aquaero zodat ik via de software de fans kan aansturen.
De kelder weer eronder geschroefd en aangesloten:

Aan de achterkant wat cablemanagement uitgevoerd:

Hopelijk wordt die kabelkluit vanaf de PSU wat minder wanneer eindelijk de nieuwe kabels binnen zijn en de uiteindelijke CableManagement kan beginnen.
Over de route naar het reservoir vanaf de VGA was ik nit zo te spreken, deze begon wat scheef te hangen nar verloop van tijd had besloten deze ook via de onderkant aan te sluiten.
Eerst op de linker poort, maar dan kwam ik niet uit met de 45graden fittings tussen cpu en vga qua hoek en toch maar besloten de rechter te gebruiken.
Eerste poging:

Was opzich prima, maar het verloop naar de 90graden bocht vond ik wat te zwart.
Dus poging 2:

Is voor mijn gevoel net wat beter.
Wat denken jullie?